Referent / referentka Odboru stavební úřad - životní prostředí (vodní hospodářství)

Kostelec nad Orlicí
21.710 – 34.370 Kč

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Město Kostelec nad Orlicí hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – bližší informace, předpoklady a náležitosti přihlášky zveřejněny na úřední desce www.kostelecno.cz.
Přihlášky předat poštou, osobně na podatelnu, datovou schránkou nebo e-mailem na adresu Odpovědět na inzerát.
Uzávěrka přihlášek 30.11.2024.
PP na dobu určitou po dobu dlouhodobě uvolněného zaměstnance.

Kvalifikační požadavky vzdělání a praxe splňuje:

  • autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor architektura nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona
  • autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik, kterému byla udělena autorizace pro obor pozemní stavby, dopravní stavby, stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství, mosty a inženýrské konstrukce, statika a dynamika staveb nebo městské inženýrství
  • fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání architektura, stavebnictví nebo právo
  • fyzická osoba, která má vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví a 1 rok praxe při výkonu činnosti na úseku stavebního řádu ve veřejné správě, nebo
  • fyzická osoba, která má střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví a 1 rok praxe při výkonu činnosti na úseku stavebního řádu ve veřejné správě.

Pro danou pracovní pozici je výhodou studijní obor Ekologie a ochrana krajiny – vodohospodář, obor Ekologie a životní prostředí – vodohospodář, obor Vodohospodářské stavby.
Další požadavky:

  • schopnost samostatně plnit individuální úkoly
  • dobré komunikační schopnosti, asertivní jednání
  • důslednost, časová flexibilita
  • znalost práce na PC (kancelářské programy)
  • řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič/ka).

Náplň práce:

  • zajišťování odborných agend na úseku vodního hospodářství – výkon vodoprávního úřadu
  • zajišťování odborných agend na úseku speciálního stavebního úřadu pro stavby vodních děl
  • výkon veřejné správy na úseku vodovodů a kanalizací
  • úkoly povodňového orgánu dané vodním zákonem
  • řešení ekologických havárií z hlediska ohrožení životního prostředí.

Nástup 1.1. 2025 nebo dle dohody.

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Drupork Svitavy, a. s. | Drupork Svitavy, a. s. | Svitavy Svitavy
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 13. listopadu
AGROSPOL HOSTOVICE, a.s. | AGROSPOL HOSTOVICE, a.s. | Hostovice, Pardubice Hostovice, Pardubice
  • 35 000 – 37 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 13. listopadu
JOSA s.r.o. | JOSA s.r.o. | České Budějovice České Budějovice
  • 30 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 2. listopadu
VIPbeauty s.r.o. | VIPbeauty s.r.o. | Vyšší Brod Vyšší Brod
  • do 21 500 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 2. listopadu
PARTNERS WORK družstvo | PARTNERS WORK družstvo | Plzeň Plzeň
  • 18 900 – 22 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 2. listopadu

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

auto na dobu určitou