Referent / referentka Odboru stavební úřad - životní prostředí (vodní hospodářství)

Kostelec nad Orlicí
21.710 – 34.370 Kč

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Město Kostelec nad Orlicí hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – bližší informace, předpoklady a náležitosti přihlášky zveřejněny na úřední desce www.kostelecno.cz.
Přihlášky předat poštou, osobně na podatelnu, datovou schránkou nebo e-mailem na adresu Odpovědět na inzerát.
Uzávěrka přihlášek 30.11.2024.
PP na dobu určitou po dobu dlouhodobě uvolněného zaměstnance.

Kvalifikační požadavky vzdělání a praxe splňuje:

  • autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor architektura nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona
  • autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik, kterému byla udělena autorizace pro obor pozemní stavby, dopravní stavby, stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství, mosty a inženýrské konstrukce, statika a dynamika staveb nebo městské inženýrství
  • fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání architektura, stavebnictví nebo právo
  • fyzická osoba, která má vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví a 1 rok praxe při výkonu činnosti na úseku stavebního řádu ve veřejné správě, nebo
  • fyzická osoba, která má střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví a 1 rok praxe při výkonu činnosti na úseku stavebního řádu ve veřejné správě.

Pro danou pracovní pozici je výhodou studijní obor Ekologie a ochrana krajiny – vodohospodář, obor Ekologie a životní prostředí – vodohospodář, obor Vodohospodářské stavby.
Další požadavky:

  • schopnost samostatně plnit individuální úkoly
  • dobré komunikační schopnosti, asertivní jednání
  • důslednost, časová flexibilita
  • znalost práce na PC (kancelářské programy)
  • řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič/ka).

Náplň práce:

  • zajišťování odborných agend na úseku vodního hospodářství – výkon vodoprávního úřadu
  • zajišťování odborných agend na úseku speciálního stavebního úřadu pro stavby vodních děl
  • výkon veřejné správy na úseku vodovodů a kanalizací
  • úkoly povodňového orgánu dané vodním zákonem
  • řešení ekologických havárií z hlediska ohrožení životního prostředí.

Nástup 1.1. 2025 nebo dle dohody.

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

PetCenter CZ s.r.o. | PetCenter CZ s.r.o. | Hradec Králové Hradec Králové
  • Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
  • Vhodné také pro studenty
Zveřejněno: 1. října
PetCenter CZ s.r.o. | PetCenter CZ s.r.o. | Pardubice Pardubice
  • Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
  • Vhodné také pro studenty
Zveřejněno: 1. října
PetCenter CZ s.r.o. | PetCenter CZ s.r.o. | Zelené Předměstí, Pardubice Zelené Předměstí, Pardubice
  • 21 600 – 27 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 26. září
JOSA s.r.o. | JOSA s.r.o. | České Budějovice České Budějovice
  • 30 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 2. listopadu
VIPbeauty s.r.o. | VIPbeauty s.r.o. | Vyšší Brod Vyšší Brod
  • do 21 500 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 2. listopadu
PARTNERS WORK družstvo | PARTNERS WORK družstvo | Plzeň Plzeň
  • 18 900 – 22 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 2. listopadu

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

auto na dobu určitou