Odborný/vrchní referent - poradce pro klienty v projektu "Nová etapa (NOE) "

Mladá Boleslav
21.710 – 31.820 Kč
Plný úvazek

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Úřad práce České republiky hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

Oznámení o vyhlášení výběrové řízení na služební místo: odborný/vrchní referent – poradce pro klienty v projektu „Nová etapa (NOE)“ v Oddělení zprostředkování, evidence a PvN, poradenství a dalšího vzdělávání -Kontaktního pracoviště v Mladá Boleslavi Krajské pobočky Úpřadu práce České republiky v Příbrami
Č.j::UPCR-2023/95394–78099812
V Příbrami dne 14.08.2023
Registrační číslo: CZ.03.01.01/00/22_015/0002653
Název projektu: Věk není překážkou (VNP)
Na služebním místě je státní služba (dále jen „služba“) vykonávána v oboru služby: 17 Zaměstnanost

Hlavní náplň činnosti.
provádí předvýběr klientů před vstupem do projektu a zajišťuje jejich vstup do projektu,
• provádí účastníka celým projektem,
• provádí individuální posouzení situace a předpokladů účastníka,
• zpracovává „Záznam aktivity účastníka projektu“,
• vyplácí účastníkům doprovodná opatření,
• podílí se na vyhledávání zaměstnavatele s potenciálem přijímat účastníky projektu,
• podílí se na vytváření a dalším rozvoji sítě regionální spolupráce s cílem identifikovat ekonomicky neaktivní osoby s pracovním potenciálem (komunikace se zařízeními sociálních služeb, vzdělávacími institucemi, nestátními neziskovými organizacemi apod.),
• poskytuje poradenství k právům a povinnostem zaměstnavatelů, vyplývajících ze zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů,
• poskytuje individuální a skupinové poradenství klientům,
• vede příslušnou administrativu spojenou s realizací klíčových aktivit projektu (vstupy do projektu, poradenský proces a jeho zabezpečení, zajištění rekvalifikací, zprostředkování zaměstnání, vyplácení doprovodných opatření).

Kvalifikační a další požadavky:

  • Výběrové řízení na výše uvedené služební místo se v souladu se zákonem o státní službě může zúčastnit žadatel, který:

a)je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru (§25 odst.1 písm a)zákona o státní službě, b) dosáhl věku 15 let (§25 odst.1písm.b) zákona o státní službě, c) je plně svéprávný (§25 odst.1 písm.c) zákona o státní službě, d) je bezúhonný (§25 odst.1 písm.d) zákona o státní službě, e) dosáhl vzdělání stanovehého zákonem pro toto služební místo (§25 odst.1 písm.e) zákona o státní službě) tj. minimálně střední vzdělání s maturitou.

Pracovní podmínky:
Předpokládaným dnem nástupu do služby na služebním místě je 1.10.2023
Délka stanovené týdenní služební doby je 40 hodin. Další údaje o podmínkách výkonu služby naleznete na internetové stránce Ministerstva vnitra

  • Státnímu zaměstnanci přísluší platový tarif od 21 710 Kč do 31820 Kč
  • platové zařazení v 9.platové třídě v souladu s platnými právními předpisy
  • osobní příplatek
  • pružná úracovní doba-plný úvazek

Zaměstnanecké výhody:

  • 5 týdnů dovolené
  • 5 dní indispozičního volna (sick days)

Podání žádosti:
Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo žádosti o zažazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 28.8.2023 tj v této lhůtě doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu Úřad práce ČR, Krajská pobočka v Příbrami, náměstí T.G.Masaryka 145, 261 01 Příbram 1

  • podané osobně na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese
  • podané v alektronické podobě podepsané uznávaným elektronickým podpisem na adresu elektronické pošty služebního úřadu Odpovědět na inzerát nebo podané v elektronické podobě prostřednictvím datové schránky ID k7rzpxf.

Obálka,resp. datová zpráva obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy "Neotvírat/ a slovy "Výběrové řízení č.j:UPCR-2023/95394–78099812.
V žádosti je žadatel povinen uvést ID datové schránky nebo elektronickou adresu, na kterou mu budou doručovány písemnosti ve výběrovém řízení.

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

O2 Czech Republic a.s. | O2 Czech Republic a.s. | Mladá Boleslav Mladá Boleslav
  • 40 000 – 70 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 20. srpna
JOBSTART s.r.o. | JOBSTART s.r.o. | Nymburk Nymburk
  • 32 000 – 37 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 18. srpna
RD Rýmařov s. r. o. | RD Rýmařov s. r. o. | Rýmařov Rýmařov
  • od 16 200 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 16. prosince
PVS Group s.r.o. | PVS Group s.r.o. | Nepomuk, Plzeň-jih Nepomuk, Plzeň-jih
  • od 20 160 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 16. prosince
Mondi Bags Štětí a.s. | Mondi Bags Štětí a.s. | Štětí Štětí
  • od 20 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 17. prosince
ROBLON, s.r.o. | ROBLON, s.r.o. | Žďár nad Sázavou Žďár nad Sázavou
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 15. ledna

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra, Kaufland Česká republika v.o.s., FORMECH logistic s.r.o., O2 Czech Republic a.s., 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod, BARTON Market servis, s.r.o., Partners Financial Services, a.s., JOBSTART s.r.o., Martin Kordek, Česká pošta, s.p., Česká spořitelna, a.s., AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Office manager, Referent / Referentka, Správce / Správkyně, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Balení zásilek, Pracovník / pracovnice poštovního provozu, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Makléř / Makléřka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Číšník / Servírka, Obsluha lidí, Pomocný pracovník / pracovnice v gastronomii, Designér / Designérka, Webdesigner, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Prodavač / Prodavačka, Vedoucí obchodu, Obchodní manažer / manažerka, Obchodní zástupce / zástupkyně, Pracovník / pracovnice v sociálních službách

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Bělá pod Bezdězem, Brandýs nad Labem-Stará Boleslav, Mladá, Milovice, okres Nymburk, Mladá Boleslav, Turnov, Celá ČR, Nymburk, Mladá Boleslav II, Mladá Boleslav, Březovice

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Sdílené pracovní místo: Co to je a k čemu je to dobré?

Sdílené pracovní místo: Co to je a k čemu je to dobré?

Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.

Horko pod kontrolou: kdy musí zaměstnavatel zpomalit a zařadit úlevy

Horko pod kontrolou: kdy musí zaměstnavatel zpomalit a zařadit úlevy

Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.

Malá firma nebo korporát: Jaký je mezi nimi rozdíl, a který bude sedět víc?

Malá firma nebo korporát: Jaký je mezi nimi rozdíl, a který bude sedět víc?

Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!

Tykání na pracovišti

Tykání na pracovišti

Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.

Za recenzi tvojí práce na JenFirmy.cz

VYHRAJ 1 000 Kč!

Za recenzi tvojí práce na JenFirmy.cz

JDU HODNOTIT