- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Údaje o služebním místě :
Generální ředitel Úřadu práce České republiky, jako služební orgán příslušný podle § 10 odst. 1
písm. f) zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon
o státní službě“), vyhlašuje výběrové řízení na služební místo odborný/vrchní referent – poradce
pro klienty v projektu „Věk není překážkou (VNP)“ v Oddělení zprostředkování, evidence a PvN, poradenství a dalšího vzdělávání Kontaktního pracoviště v Nymburku Krajské pobočky
Úřadu práce České republiky v Příbrami, se služebním působištěm v Nymburku.
1. Na služebním místě jsou vykonávány zejména následující činnosti:
• provádí předvýběr klientů před vstupem do projektu a zajišťuje jejich vstup do projektu,
• provádí účastníka celým projektem,
• provádí individuální posouzení situace a předpokladů účastníka,
• zpracovává „Záznam aktivity účastníka projektu“,
• vyplácí účastníkům doprovodná opatření,
• podílí se na vyhledávání zaměstnavatele s potenciálem přijímat účastníky projektu,
• podílí se na vytváření a dalším rozvoji sítě regionální spolupráce s cílem identifikovat ekonomicky neaktivní osoby s pracovním potenciálem (komunikace se zařízeními sociálních služeb, vzdělávacími institucemi, nestátními neziskovými organizacemi apod.),
• poskytuje poradenství k právům a povinnostem zaměstnavatelů, vyplývajících ze zákona
č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů,
• poskytuje individuální a skupinové poradenství klientům,
• vede příslušnou administrativu spojenou s realizací klíčových aktivit projektu (vstupy do projektu, poradenský proces a jeho zabezpečení, zajištění rekvalifikací, zprostředkování zaměstnání, vyplácení doprovodných opatření).
2. Údaje o složkách platu
Služební místo je zařazeno podle přílohy č. 1 k zákonu o státní službě do 9. platové třídy.
Platový tarif : Státnímu zaměstnanci přísluší platový tarif od 21 710 Kč do 31 820 Kč.
3. Údaje o podmínkách výkonu služby
Služba na služebním místě bude vykonávána ve služebním poměru na dobu určitou
do 30. dubna 2027. Předpokládaným dnem nástupu do služby na služebním místě je 1. října 2023.Délka stanovené týdenní služební doby je 40 hodin.
Další údaje o podmínkách výkonu služby naleznete na internetové stránce Ministerstva vnitra
https://www.mvcr.cz/sluzba/soubor/ssp-c-3–2022-priloha-c-3b-podminky-vykonu-sluzby-text.aspx.
4. Podání žádosti
Posuzovány budou žádosti1 o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo
žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 28. srpna 2023,
tj. v této lhůtě
• doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu
služebního úřadu Úřad práce ČR, Krajská pobočka v Příbrami, náměstí T. G. Masaryka 145,
261 01 Příbram 1,
• podané osobně na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese,
• podané v elektronické podobě , nebo prostřednictvím DS ID k7rzpxf.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být
označena slovy: „Neotevírat“ a slovy „Výběrové řízení č.j. UPCR-2023/95408–78099812“.
V žádosti je žadatel povinen uvést ID datové schránky nebo elektronickou adresu, na kterou
mu budou doručovány písemnosti ve výběrovém řízení.
5. Podmínky účasti ve výběrovém řízení
Výběrového řízení na výše uvedené služební místo se v souladu se zákonem o státní službě může zúčastnit žadatel, který: je státním občanem ČR, nebo občanem jiného členského státu EUb) dosáhl věku 18 let, je plně svéprávný, je bezúhonný, dosáhl vzdělání min. střední vzdělání s maturitní zkouškou, má potřebnou zdravotní způsobilost.
6. K žádosti dále žadatel přiloží strukturovaný profesní životopis.
7. Údaje o pohovoru se žadateli, jejichž žádost nebyla vyřazena, provede výběrová komise pohovor.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?