VEDOUCÍ OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ servisního úseku

Liberec
do 40.000 Kč

Popis činnosti: řídí činnost obchodního oddělení servisního úseku, sjednává a realizuje servisní zakázky, prodej výrobků společnosti, získává servisní zakázky k naplnění prodejního plánu společnosti prováděním poptávkového, nabídkového a zakázkového řízení v souladu se Systémem managementu kvality zaměstnavatele a odpovídá za jejích průběh a dokumentaci, zpracovává statistiky a analýzy průběhu zakázek, vyhodnocuje poptávky, nabídky, realizované zakázky, postřehy a zkušenosti, podává návrhy na zlepšení, zapisuje a spravuje zakázky v informačním systému společnosti, plní povinnosti vyplývající z dodržování zásad integrovaného systému řízení (kvalita, ekologie, BOZP)

Požadujeme:

  • uživatelská znalost práce s PC (Word, Excel)
  • řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič
  • chuť učit se novým věcem
  • preferujeme zkušenosti na pozici obchodního zástupce
  • komunikativní a příjemné vystupování, flexibilita a spolehlivost
  • životopisy zasílejte na uvedený email, bude probíhat výběrové řízení

Nabízené výhody: stravenkový paušál, 3 SickDays, permanentka do ZOO Liberec, profesní růst, mzda dle dohody a délky praxe.

Sídlo firmy

MSV Liberec, s.r.o.
Kralická 79/11
460 07 Liberec

IČO: 61328952
Datová schránka: y4gcf8j
Další informace:
GPS: 50.7566187,15.0452436,
S-JTSK: -688957.22 -975160.08, RUIAN: 23676922

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

zkušenost