- 25 000 – 30 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Řízení oddělení logistiky
Zodpovídá za přesné a včasné dodávky dle zákaznických požadavků a sleduje dodávkovou spolehlivost
Řídí přeskladňování polotovarů a finálních dílů v rámci skladového hospodářství v systému SAP
Řeší layout ve skladovém prostoru a při pracovištích z hlediska logistiky
Řeší a vyhodnocuje celoroční a cyklické inventury ve skladovém hospodářství
Nastavuje a přepočítává logistické procesy na nové projekty
Spolupráce s výrobou v plánování všech dodávek a zajištění případných zpoždění v souladu s požadavky na materiál
Účast na poradách vedení, příprava reportů a akčních plánů
Požadadujeme:
SŠ/VŠ
3 roky praxe na obdobné pozici
Praxe v automotive podmínkou
Znalost MS Office, SAP
Komunikativní znalost AJ podmínkou

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.