- 42 000 Kč
- Plný úvazek

Česká společnost MIPEXA s.r.o. působí na trhu již 30 let. Zabýváme se sériovým obráběním odlitků, výkovků a dělených materiálů. Klademe vysoký důraz na inovace ve výrobě. Zakládáme si na férovém přístupu k zákazníkům i k našim zaměstnancům. Ve společnosti je nás cca 60, zakázek přibývá a proto uvítáme v našich řadách další nové kolegy .
NÁPLŇ PRÁCE: Kontrola skladových pohybů, Zlepšování procesů a zavádění opatření/kontrol, Spolupráce při tvorbě plánu výroby, Pravidelný reporting o stavu skladu a objednávek, analýza forecastů, Odlaďování informačního systému z hlediska logistiky, komunikace s implementační firmou, Řízení a vedení pracovníků skladu (tvorba plánu směn, práce na rozvoji jejich dovedností)
POŽADUJEME: Praxi adekvátní k vykonávané funkci,
Znalost metod skladování zásob, FIFO, Analytické myšlení, komunikativnost, Zkušenost s ERP/skladovým softwarem, IS Helios – výhodou, MS Excel – pokročilá znalost, samostatnost, proaktivní přístup
BUDETE ZODPOVÍDAT ZA: Udržování optimálního stavu skladových zásob, Optimalizaci toků zásob v rámci firmy od nákupu po expedici (sklad, výroba), Koordinaci dopravy , Organizaci inventur
NABÍZÍME VÁM: Stabilní zaměstnání na hlavní pracovní poměr, Příležitost profesního růstu, 5 týdnů dovolené, Závodní stravování, náborový příspěvek 25.000,– Kč, příspěvek na stravu a dopravu, Výhodné telefonické služby pro zaměstnance a rodinné příslušníky, Zajímavý finanční bonus za nadlimitní výkony
Kontakt e-mailem, osobně po telefonické domluvě
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?