- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
- Vhodné také pro rodiče
NUTNO předem. tel.kontakt nebo psát životopis a doml. si kontakt!!
Jedná se o místo prodavače/prodavačky na hlavní pracovní poměr .
Pracovní doba :
ranní – všední den :
4:45 – 13:30
odpolední – všední den :
12:00 – 19:00
speciálka – všední den :
8:45 – 18:15
ranní – sobota :
4:30 – 13:30
celodenní sobota :
8:45 – 19:30
noční – sobota :
19:00 – 7:30
ranní – neděle :
7:00 – 16:30
odpolední – neděle .
11:30 – 21:15
pracujeme o víkendech i o svátcích ( pracovní dobu určuje vedoucí v rozpisu směn)
Směny plánuje vedoucí provozovny .
Mimo základní práce s PC potřebujeme rychlost obsluhy a pečlivost. Perfektní znalost Českého jazyka, slovem i písmem.Na provozovně je společná hmotná odpovědnost.
První rok poskytujeme smlouvu na dobu určitou – 1 rok se zkušební dobou 3 měsíce, poté na dobu neurčitou.
Mzda – prodavač Americká 31
Nástupní čistá mzda cca 15 000,–- Kč
Po roce práce u firmy příspěvek na penzijní připojištění :
250,–- Kč/měs
Znalost zboží při nástupu nepředpokládáme, je nutné se ho doučit nejpozději do 6-ti měsíců.
Přijímací pohovor trvá přibližně 1,5h, v rámci něj ověřujeme znalost práce na PC, práci s penězi a komunikaci se zákazníkem, případně i odbornostní znalost zboží.
Budete-li mít o nabízené místo zájem, ráda Vám pošlu termíny osobních pohovorů.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.