- 15 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
z: 5.12.2024
nástup 01.03.2025 nebo dle dohody s vybraným uchazečem
Upřesňující informace3) :
(požadavky ŘP skupin., jazykové požadavky,
náplň práce
apod.) Zařazení: úředník – požadavek na prokázání zvláštní odborné způsobilosti na úsecích „Výkon veřejného opatrovnictví“ a „Sociální služby“ podle vyhlášky č. 512/2002 Sb., o zvláštní odborné způsobilosti úředníků územních samosprávných celků, ve znění pozdějších předpisů.
Platové zařazení: 11. platová třída (platový tarif od 25.280 Kč do 37.170 Kč podle délky započitatelné praxe) v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě; možnost přiznání osobního příplatku v souladu se zákonem č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů.
Charakteristika vykonávané práce:
" výkon sociální práce na úseku samosprávy a státní správy,
" provádění sociálního šetření, sociální depistáže a terénní sociální práce,
" metodická a koncepční činnost v sociální oblasti,
" sociální poradenství, krizová pomoc,
" výkon opatrovnictví,
" rozhodování o zvláštním příjemci dávek důchodového pojištění,
" veškeré činnosti v rámci komunitního plánování sociálních služeb,
" komplexní zajištění spisové služby elektronicky a provádění úkonů prostřednictvím datových schránek,
" výkon spisové služby dle zákona č. 499/2004 Sb., o archivnictví a spisové službě a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, vedení písemností ve spisové službě GINIS,
" zabezpečování dalších činností v rámci sjednaného druhu práce nařízené vedoucí odboru.
Požadované vzdělání: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu, vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu dle § 110 odst. 4 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů.
Předpoklady: dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů. Podmínka: praxe v oblasti sociální práce na úseku správních činností v úřadu ÚSC nejméně 2 roky za posledních 5 let, absolvování zkoušek zvláštní odborné způsobilosti na úseku „Výkon veřejného opatrovnictví“ a „Sociální služby“ nejpozději do 18 měsíců od uzavření pracovního poměru.
Výhodou: absolvování zkoušek zvláštní odborné způsobilosti na úseku „Výkon sociálně-právní ochrany“, orientace v legislativě v oblasti sociální práce, případně sociálně-právní ochrany dětí, znalost veřejné správy, sociální cítění, dovednosti v komunikaci s osobami v obtížné sociální situaci, odolnost v zátěžových situacích, rozhodnost, pečlivost, samostatnost, spolehlivost, vysoké pracovní nasazení, aktivní znalost práce na PC – MS Office (Word, Excel, Outlook), řidičské oprávnění sk. B.
Požadované doklady:
Tiskopis přihlášky ke stažení je zveřejněn na webových stránkách města Studénky na adrese: https://www.mesto-studenka.cz/urad/dokumenty/personalni-pro-vyberove-rizeni/.
Vyhlášení výběrového řízení je zveřejněno na webových stránkách města Studénky na adrese:
https://www.mesto-studenka.cz/aktualne/volna-pracovni-mista-1/ a dále na adrese:
https://www.mesto-studenka.cz/urad/uredni-deska-2/
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?