- 50 000 – 55 000 Kč
- Plný úvazek
Kontakt: Urbanová Pavlína, tel.: zobrazit tel. číslo , zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes
(PO – PÁ 8,00 – 14,00 hod)
Pracovní náplň sociálního pracovníka/požadavky odborné:
výborná znalost legislativy v oblasti sociální, zdravotní, občansko a lidskoprávní,
analytická, koncepční práce a metodická činnost v individuální a skupinové sociální práci,
kontrola plnění podmínek stanovených pro registraci poskytovaných sociálních služeb, plnění povinností poskytovatelů sociálních služeb stanovených v § 88 a § 89 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, v účinném znění
aktivní účast na zpracování a realizaci Rozvojového plánu Domova,
řešení sociálně – právních a sociálně zdravotních problémů obyvatel Domova aplikací odborných metod sociální práce, diagnostická činnost, sociálně – právní poradenství, účast na jednání se správními orgány a jinými fyzickými a právnickými osobami v zájmu obyvatel,
sledování škodlivých vlivů nepříznivě působících na životní rovnováhu obyvatele, na jeho fyzické a duševní zdraví, jejich odstraňování,
zajišťování informovanosti veřejnosti o sociální službě poskytované Domovem, realizování informačních schůzek se zájemcem a jeho rodinou před nástupem, sociální šetření, pořadník Domova, kontakt s rodinou před i po příjmu obyvatele do Domova, zajišťování plynulého příjmu čekatelů do Domova, vyřizování pozůstalosti;
vedení sociální agendy včetně zpracování na PC (např. CYGNUS), administrativní práce spojené se sběrem statistických dat sociální služby na PC,
garant sociálních standardů, kontrola jejich dodržování, vedení týmu pro zpracovávání standardů, aktivní účast na jejich zpracovávání, proškolování ostatních zaměstnanců,
garant dodržování práv obyvatel Domova,
spolupráce s klíčovými pracovníky a instruktorkami sociální péče při stanovení, naplňování a hodnocení individuálních plánů, aktivní účast na sestavování individuálních plánů,
úzká spolupráce se sociálně zdravotním útvarem a jeho vedením,
orientace v problematice paliativní péče
prohlubování odborné znalosti samostudiem, účast na odborných kurzech, seminářích a konferencích,
další požadavky:
znalost legislativy, zejména zákon 108/2006 Sb., vyhl. 505/2006 Sb., vč. přílohy II – standardy
zdravotní způsobilost
bezúhonnost
řidičské oprávnění sk. B (zkušený, vyježděný řidič)
požadovaný profil uchazeče:
schopnost navázat kontakt se seniorem s handicapem, psych. dg.
trpělivost, laskavost, výborné společenské vystupování,
schopnost a ochota rychle se učit a používat nové věci a znalosti,
organizační a komunikační schopnosti, práce v týmu
samostatnost, spolehlivost, přesnost, pečlivost
Žádáme uchazeče, aby na adresu Domova – viz výše zaslali písemně či emailem na adresu PaM pí Urbanové – e-mail přes
předkládací motivační přípis
CV s přehledem dosavadní praxe
krátkou (max. 1× A4) ručně psanou úvahu na téma ,,Role sociálního pracovníka v péči o seniora s duševním chronickým onemocněním v domově se zvláštním režimem'' (pokud emailem, pak scan)
doložení nejvyššího dosaženého vzdělání v kopii
kontakt
souhlas ke zpracování osobních údajů viz dotazník pro uchazeče o zaměstnání na webu Domova – Volná místa
Nástup: 1.4.2020
Plat: dle zákona č. 262/2006 Sb. zákoník práce, a nařízení vlády 564/2006 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v účinném znění
pracovní doba po – pá 6.00 – 14.30 hod
Závodní stravování, příspěvky na penzijní připojištění, příspěvky na rekreaci,
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.