- 45 000 – 75 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro seniory
První kontakt: telefonicky (Po-pá od 8–16:00) nebo e-mailem
Asistent(ka) prodeje nábytku
Jsme česká rodinná nábytkářská firma působící na českém trhu od roku 1990 a hledáme do svého týmu nového kolegu/kolegyni, který/á se stane součástí naší dynamické a úspěšné firmy.
,, Dobrý obchod je takový, kde jsou spokojeny všechny strany"
Je pro Vás denní komunikace se zákazníkem zábavou, máte obchodního ducha a chcete se podílet na designu a interiéru v českých domácnostech?
V naší firmě budete aktivně prodávat, denně komunikovat se zákazníky a poskytovat odborné poradenství v oblasti kompletních interiérů. Zpracovávat 3D návrhy v programu PRO100 (znalost je výhodou- ne podmínkou)
Budete zodpovědní za svěřené zakázky, administrativu, chod a vzhled prodejny.
Co od Vás očekáváme?
Příjemné vystupování , profesionalitu , velmi dobré znalosti na PC (word, excel, outlook, internet a orientace na sociálních sítích) maturitní vysvědčení (vyuční list)
čistý trestní rejstřík, zodpovědnost, samostatnost, orientaci na zákazníka, výborné komunikační schopnosti a prodejní dovednosti a hlavně kamarádský přístup s úsměvem na tváři.
Co Vám můžeme slíbit?
Měsíční fixní mzdu
Provize z prodeje
Bonusy/prémie
Stravenky
A jako BONUS přidáme
Příjemné, moderní zázemí a přátelský kolektiv
Šéfa , který má pochopení a nikdy nezapomene na Vaše narozeniny
Benefit za věrnost naší firmě
Náborový BENEFIT až do výše 10 000,–
Zaměstnaneckou slevu na firemní výrobky/služby
Firemní akce ( a že je u nich legrace)
Stabilní českou společnost, jejíž vizí je český produkt, český obchod a podpora českého trhu.
Místo výkonu práce: Lipová 692, 691 25 Vranovice

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.