- 36 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy

CONDUCO a.s.- mateřská společnost investiční a developerské skupiny- hledá z důvodu posílení účetního oddělení vhodné kandidáty na pozici Junior účetní.
Rozumíte si s čísly? Pracujete systematicky a pečlivě? Pak je tato příležitost určena právě pro Vás!
Co u nás budete dělat? Vaší běžnou agendou bude spolupráce se samostatnými účetními a zpracování zadané agendy: kontrola, pořizování a účtování účetních dokladů; vystavování faktur; zpracování inventur vybraných účtů; evidence majetku (zařazení, vyřazení, odpisy); příprava podkladů k ročním fyzickým inventurám, zpracování výstupů z fyzických inventur; spolupráce na přípravě podkladů pro roční závěrky a audit společností; zajištění oběhu účetních dokladů, spolupráce při implementaci nového systému na oběh účetních dokladů.
Po zapracování a seznámení s účetní agendou společností naší skupiny Vám přidělíme několik (2 – 5) menších s.r.o., na kterých si ověříte získané zkušenosti a dovednosti.
Jaké jsou předpoklady pro zvládnutí této pozice: SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru, min. 1 rok praxe na obdobné pozici; komplexní znalost účetnictví a souvisejících předpisů; znalost MS Office (Excel, Word); aktivní přístup k práci, ochota učit se nové věci, spolehlivost, pečlivost a zodpovědnost.
Zaměstnanecké výhody: pružný začátek a konec pracovní doby; pracoviště v centru ČB; přátelský kolektiv; práci v úspěšné firmě, která dlouhodobě roste a rozvíjí se; 5 týdnů dovolené; příspěvek na stravování, zaměstnaneckou kartu k využití volnočasových aktivit.
Nástup: dle dohody.
V případě zájmu kontaktujte zaměstnavatele e-mailem či telefonicky.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?