- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Osobní kontakt po telefonické domluvě, paní Dostálová, tel.: zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes . Pracovní doba: Po-Pá 7:00–15:30 hod. Pracoviště: Letecká 2, Prostějov.
Požadujeme: středoškolské vzdělání ekonomického směru a min. 2 roky praxe v oboru, zkušenosti se zpracováním daňových dokladů, základní znalosti účetní a daňové problematiky, znalost účetního systému VISION výhodou, výbornou uživatelskou znalost na PC (Word, Excel, Outlook), analytické myšlení, samostatnost, spolehlivost, smysl pro pořádek a detail.
Náplň práce: zpracování agendy fakturace, vystatvování faktur a opravných daňových dokladů v interním systému společnosti, evidence a vkládání přijatých faktur v IS, účtování přijatých faktur, vedení pokladny, vytváření platebních příkazů, zajištění podkladů pro zpracovnání mezd, účast na zpracování měsíční závěrky (kontrola dohadných položek, účtování na střediska), příprava podkladů pro audit, daňového poradce a reporting, spoluúčast na roční závěrce, úzká spolupráce s hlavní účetní a senior účetní, administrativní činnost, komunikace s klienty.
Nabízíme: zaměstnání ve stabilní a ekonomicky silné společnosti, finanční ohodnocení dle dosažených zkušeností, osobní rozvoj a další vzdělávání, zvýhodněné firemní stravování, slevy na firemní produkty a služby (servisní služby, pronájem vozidel, nákup vozidel) a partnerské produkty (pojištění, financování).
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?