- 40 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Jak to funguje
Z naší kanceláře v Litoměřicích zpracováváš hovory, emaily a úkoly pro naše klienty. Proaktivně hledáš, co dalšího bys mohla pro klienta udělat a jak mu pomoci odlehčit jeho práci. Staráš se o více klientů najednou, časem je zvládáš všechny. Tato služba je oblíbená po celém světě a v České republice jsme byli první, kteří ji spustili. Již 10 let jsme na trhu, a díky tomu jsme posbírali spoustu cenných zkušeností, které ti rádi předáme.
Naše požadavky
" Zodpovědnost
" Produktivitu
" Schopnost určovat priority
" Angličtinu alespoň na střední úrovni (B2)
" Komunikativnost
" Dochvilnost
" Výbornou znalost českého jazyka
" Pečlivost
" Chuť se rozvíjet a učit se nové věci
" Samostatnost
" Rychlou orientaci při práci na PC
" Psaní všemi deseti
" Týmového ducha
Co nabízíme
Práci v kolektivu usměvavých a energických lidí. Různorodou a rozmanitou práci, která stále přináší nové výzvy. Smlouvu na HPP nebo IČO s dobrým nástupním platem + stravenka/den. Možnost sama si organizovat práci i čas. Práci ve dvousměnném provozu, která ti pomůže lépe naplánovat tvůj volný čas. Vzdělávací akademie osobního i profesního růstu s širokým množstvím témat. Příležitost kariérního růstu ve vedení týmu asistentek. Pracoviště v dobrém dobré dopravní dostupnosti. A mimo jiné báječné firemní akce.
Kde sedí naše virtuální osobní asistentka
Ze začátku máš své pracovní místo v našich prostorách v Praze 9 Hloubětíně, po zaškolení pracuješ z pobočky v Litoměřicích, odkud zpracováváš požadavky pro naše klienty. Budeš mít plně vybavené pracovní místo s počítačem, telefonem a dalšími drobnostmi. Zázemí firmy ti poskytne také kávu, odpočinkové místo, nedalekou kantýnu a přítomnost bezva lidí, kteří tě rádi podpoří.
Jaká je pracovní náplň virtuální osobní asistentky
" Emailová a telefonní komunikace s klienty a jejich zákazníky
" Administrativní a organizační podpora klientů
" Správa příchozích a odchozích emailů
" Vyhledávání informací na internetu / průzkum trhu
" Korektury textů
" Správa kalendáře a organizace schůzek
" Zadávání plateb či evidence nákladů v účetním systému
" Domlouvání schůzek se stávajícími zákazníky
" Hlídání termínů a pravidelné připomínání
" Tvorba tabulek a zpracování dat
" Plánování tras
" Rezervace letenek, hotelů a restaurací
" Zákaznický servis pro zákazníky našich klientů – emailová či telefonická podpora
" Přepis záznamu z jednání
" Objednání lékaře, dohledání doučování pro dítě nebo zajištění úklidu domácnosti
" Denně další a další nové výzvy
Způsob kontaktování zaměstnavatele: e-mailem zaslat životopis

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.