Osobní asistent/ka

Hodonín
od 28.000 Kč

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Máme pro vás tisíce pracovních příležitostí, které čekají právě na vás:
Zobrazit všechny nabídky

Pracovní pozice: Osobní asistentka/asistent
Místo výkonu práce: Hodonín a jeho spádové obce
Druh pracovního výkonu: Hlavní pracovní poměr s plným úvazkem ve výši 1,0 – tj. 40 hodin
týdně
Předpokládaný nástup: březen 2023, případně po domluvě

Náplň práce:

  • Poskytování soustředěné podpory seniorům a zdravotně handicapovaným osobám přímo v jejich domácnostech, která obsahuje:
  • Pomoc s osobní hygienou včetně pomoci při použití WC,
  • Pomoc s oblékáním,
  • Pomoc s přípravou stravy,
  • Pomoc s chodem domácnosti,
  • Aktivizace uživatelů v jejich domácnosti a blízkém okolí jejich bydliště,
  • Doprovody uživatelů na nákup, k lékaři apod.,
  • Komunikace s uživateli, jejich příbuznými a pracovním týmem.
  • Základní požadavky:
  • Motivace pro soustředěnou práci se seniory a zdravotně postiženými osobami,
  • Vysoké sociální cítění a empatie, psychická vyzrálost a vyrovnanost,
  • ŘP sk. B a připravenost k řízení služebního automobilu,
  • Ukončené střední vzdělání (minimálně výuční list),
  • Dobré vyjadřovací schopnosti,
  • Dobrý zdravotní stav.
  • Osobnostní předpoklady:
  • Trpělivost a laskavý přístup k seniorům a zdravotně handicapovaným,
  • Zodpovědný postoj k práci a spolehlivost,
  • Schopnost práce v psychicky náročnějších okamžicích,
  • Schopnost samostatného jednání,
  • Příjemné vystupování, dobré komunikační dovednosti.
  • Výhodou:
  • Praxe v sociálních, případně zdravotních službách nebo zkušenosti s péčí
  • o seniora, nemohoucího či zdravotně postiženou osobu,
  • Absolvovaný kurz „Pracovník v sociálních službách“. V případě, že vybraný uchazeč nebude mít absolvovaný kurz pracovníka v sociálních službách, bude nezbytné si jej doplnit nejpozději do 12 měsíců od přijetí do pracovního poměru.
  • Důležitá upozornění:
  • Do výběrového řízení se mohou přihlásit i zájemci bez pracovních zkušeností s péčí
  • o nemohoucího,
  • Pracovní místo není vhodné pro osoby s omezenou hybností, či s nízkou fyzickou zdatností,
  • Pracovní místo není vhodné pro osoby, které nemají dostatečnou, tj. běžnou

Nabízíme:

  • Smysluplnou a záslužnou práci, která pomáhá zmírňovat útrapy uživatelů služby,
  • Zaměstnání ve stabilní organizaci registrovaného poskytovatele sociálních služeb

s dvacetiletou tradicí péče na Hodonínsku,

  • Precizní zaškolení a metodickou podporu při práci,
  • Nástupní hrubou měsíční mzdu 28.000 Kč s navýšením po uplynutí tříměsíční zkušební lhůty

a po jednom roce,

  • Systém odměňování dle pracovních výsledků,
  • Pět týdnů dovolené,
  • Podporu vzdělávat se a prohlubovat své dovednosti,
  • Psychologickou podporu,
  • Kvalitní pracovní pomůcky, vybavení a zázemí,
  • Příjemné pracovní prostředí a vstřícný kolektiv,
  • Další zaměstnanecké benefity.

Životopisy s požadovanými údaji zasílejte nejpozději do 12.1.2024, a to výlučně na e-mailovou adresu kontaktní osoby Ing. Lucie Hřebíčkové: e-mail přes odpovědní formulář.
Na přihlášky zaslané po termínu nebude brán zřetel.
Požadované doklady:

  • Životopis včetně údajů o dosavadních zaměstnáních, odborných znalostech a dovednostech nebo absolvovaných kurzech,
  • Telefonický a e-mailový kontakt.

Vybraní uchazeči budou e-mailem nebo telefonicky pozváni k ústnímu pohovoru.
Termín ústních pohovorů je naplánován na období od 15.1. do 19.1.2024.
Vyhlašovatel výběrového řízení nebude o této pozici poskytovat žádné telefonické, e-mailové či osobní informace.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

auto automobil měsíční zájem zkušenost
Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství  na Rohlik.cz

SKVĚLÝ TIP

Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství na Rohlik.cz

CHCI VYHRÁT