Informatik - správce sítě (m/ž)

Tišnov
33.280 – 38.570 Kč

První kontakt: písemně na adresu / podatelnu nebo e-mailem
Nástup dle dohody.

Informatik – správce sítě (Odbor správních a vnitřních věcí) – na dobu neurčitou

Popis pozice:
Zajišťování a odpovědnost za:
•zajišťování chodu a správné funkce počítačových aplikací a procesů zpracování dat;
•zajišťování servisu a údržby kancelářské techniky, správy počítačové sítě, správy serverů a softwarového vybavení;
•zajišťování školení na práci s vybranými SW a bezpečné chování v on-line prostředí.

Požadavky:

  • •min. SŠ vzdělání s maturitní zkouškou, nejlépe technického směru;
  • •obecná orientace v informačních technologiích;
  • •znalost administrace OS Windows 10, 11;
  • •znalost SW MS Office 2016 a vyšší;
  • •znalost technické angličtiny;
  • •zodpovědnost, pečlivost, schopnost dotahovat věci do konce;
  • •flexibilita, samostatnost, ochota;
  • •schopnost pracovat pod zátěží;
  • •dobré komunikační schopnosti, schopnost poradit, vysvětlit;
  • •prezentační dovednosti, schopnost školit pracovníky MěÚ;
  • •znalost problematiky správy sítí výhodou;
  • •znalost zásad kybernetické bezpečnosti výhodou;
  • •znalost administrace OS Windows server 2016 výhodou;
  • •znalost správy Active Directory výhodou;
  • •orientace v systémech veřejné správy výhodou (ISDS, CzechPoint, CRV, RŽP, Portál občana)
  • •znalost virtualizace (VMware) výhodou;
  • •morální bezúhonnost;
  • •řidičské oprávnění sk. B (aktivní řidič).

Platové podmínky se řídí nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, platová třída 10–11 (základní nástupní plat: 10. plat. třída: 33.280 Kč – 35.770; 11. plat. třída: 33.280 Kč – 38.570 Kč, dle uznatelné praxe). Po zapracování osobní příplatek.
Mezi zaměstnanecké benefity patří: 5 týdnů dovolené, pružná pracovní doba, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek při životních a pracovních jubileích, 4 dny placeného indispozičního volna a benefitový program Up ve výši 12.000 Kč/rok.

Přihlášku je možné doručit do 5.11.2025 – do 17:00 hod.:

  • písemně na adresu: MěÚ Tišnov, nám. Míru 111, 666 01 TIŠNOV,
  • nebo osobně na podatelnu MěÚ Tišnov, nám. Míru 346, 666 01 TIŠNOV,
  • případně prostřednictvím datové schránky, ID: qzjbhat,

a to v zalepené obálce s textem: „Výběrové řízení – Informatik – NEOTVÍRAT“

  • v přihlášce uveďte mimo jiné: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo OP, datum, podpis a telefonní spojení – k přihlášce připojte strukturovaný životopis, motivační dopis, prohlášení o bezúhonnosti, kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání – před uzavřením pracovní smlouvy doloží vybraný uchazeč originál výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší 3 měsíce a originál dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi přihlášky dalších uchazečů o nabízené pracovní místo.

Informace o náležitostech zpracování osobních údajů jsou uvedeny na www.tisnov.cz v sekci Městský úřad/ Ochrana os. údajů (GDPR).
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

COMGUARD a.s. | COMGUARD a.s. | Žabovřesky, Brno Žabovřesky, Brno
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 6. října
MUNIPOLIS s.r.o. | MUNIPOLIS s.r.o. | Brno Brno
  • 27 500 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 1. října

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

bezpečnost na dobu neurčitou