- Plný úvazek
Náplň práce:
- výkon správních činností:
- při správě matrik a státního občanství (včetně vidimace a legalizace)
- na úseku evidence obyvatel
- na úseku občanských průkazů
- na úseku voleb
- na úseku sociálně právní ochrany dětí
(pozn.: zařazení města dle rozsahu výkonu přenesené působnosti: "obec I. typu + Czech POINT + matriční úřad + vidimace, legalizace)
Dále:
- výkon činností souvisejících s plněním povinností povinného subjektu stanovených zák. č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů, a souvisejícími předpisy
- zajišťování funkce editora údajů v Registru územní identifikace, adres a nemovitostí („RÚIAN“)
- vedení evidence domů, přidělování čísel popisných a evidenčních,
- zajišťování dílčí agendy kontaktního místa veřejné správy (pozn. CZECH POINT), aj.
Předpoklady pro vznik pracovního poměru dle § 4 zák. 312/2002 Sb:
- státní občanství ČR, popř. občanství cizího státu s trvalým pobytem v České republice
- věk minimálně 18 let
- způsobilost k právním úkonům
- znalost jednacího jazyka
- bezúhonnost ve smyslu ustanovení § 4 odst. 2 zákona č. 312/2002 Sb.
Jiné požadavky pro vznik pracovního poměru (§ 6 odst. 2 písm. d) zák. č. 312/2002 Sb.):
- vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou
- základní orientace v související legislativě (zejm. zák. č. 301/2000 Sb., o matrikách, jménu a příjmení; zák. č. 186/2013 Sb., o státním občanství České republiky; zák. č. 133/2000 Sb., o evidenci obyvatel a rodných čísel; zák. č. 328/1999 Sb., o občanských průkazech; zák. č. 491/2001 Sb., o volbách do zastupitelstva obcí (+ další „volební“ zákony); 359/1999 Sb., o sociálně-právní ochraně dětí; zák. č. 111/2009 Sb., o základních registrech, zák. č. 128/2001 Sb., o obcích; zák. č. 500/2004 Sb., správní řád vše ve znění pozdějších předpisů
- výborná komunikace a jednání s lidmi
- aktivní přístup k řešení problémů
- výborné organizační a komunikační schopnosti
- znalost práce s PC
- psychická odolnost, časová flexibilita
- schopnost koncepčně a analyticky myslet
výhodou:
- zvláštní odborná způsobilost k výkonu státní správy na úseku matrik a jména a příjmení
- osvědčení o vykonané zkoušce prokazující znalosti na úseku voleb
- osvědčení o zvláštní odborné způsobilosti na úseku evidence obyvatel, občanských průkazů a cestovních dokladů
- prokázání rovnocennosti vzdělání pro výkon výše uvedených činností v souladu s § 33 a § 34 zák. č. 312/2002 Sb.
- řidičské oprávnění skupiny B
- znalost AJ, NJ
Přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti:
- jméno, příjmení a titul uchazeče,
- datum a místo narození uchazeče,
- státní příslušnost uchazeče,
- místo trvalého pobytu uchazeče,
- číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
- datum a podpis uchazeče
Do přihlášky uveďte prosím též Vaši e-mailovou adresu a telefonický kontakt.
K přihlášce doloží uchazeč tyto doklady:
- životopis s uvedením údajů o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,
- výpis z evidence TR ne starší 3 měsíců, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem,
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Lhůta pro podání přihlášky: do 17.09.2019 (do 12.00 hod.)
Další informace: Ing. Radka Tomanová, tajemnice MěÚ Jílové, tel: zobrazit tel. číslo ,