- Plný úvazek
Požadavky pro výkon funkce
- vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou
- zkouška zvláštní odborné způsobilosti při správě daní, poplatků a jiných obdobných peněžitých plnění výhodou
- orientace v právních předpisech: zákon č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), v platném znění, zákon č. 280/2009 Sb., daňový řád, v platném znění, zákon č. 565/1990 Sb., o místních poplatcích, v platném znění
- administrativní a organizační schopnosti, zodpovědnost, samostatnost, dobré komunikační schopnosti, psychická odolnost a flexibilita
- zkušenosti ve veřejné správě výhodou
- výborná znalost práce na PC
- řidičský průkaz skupiny B
- znalost cizího jazyka výhodou
Základní vykonávané činnosti – druh práce
- vymáhání pohledávek města vzniklých v oblasti samostatné působnosti města a v oblasti přenesené působnosti města
- vymáhání pohledávek daňovou exekucí, vymáhání nedoplatků prostřednictvím soudního exekutora, jejich uplatňování v insolvenčním řízení nebo ve veřejné dražbě, zpracování podkladů pro exekutorské úřady a spolupráce s nimi
- kontrola stavu všech pohledávek dle jednotlivých druhů poplatků v IS Radnice Vera
- provádění odpisu pohledávek
- výkon činnosti správce spisové služby oddělení
- odpovědnost za archiv oddělení
Zaměstnanecké výhody: podnikové stravování, 25 dní dovolené, permanentky na pohybové aktivity, apod.
Náležitosti přihlášky a další informace najdete na www.mohelnice.cz. Lhůta, způsob a místo doručení přihlášek:
Přihlášku se všemi požadovanými přílohami doručte do 20.05.2019 osobně na podatelnu městského úřadu – U Brány 916/2, Mohelnice (do 12:00 h) nebo poštou (rozhodující je podací razítko podatelny úřadu) na adresu:
Městský úřad Mohelnice, Odbor kancelář tajemníka, U Brány 916/2, 789 85 Mohelnice.
Uzavřenou a neprůhlednou obálku označte číslem výběrového řízení (2/2019).
Případné dotazy zodpoví Bc. Jiří Navrátil, vedoucí oddělení finančního Ekonomického odboru,
tel. zobrazit tel. číslo , e-mail .



