- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
- Vhodné také pro zdravotně postižené
Možná znáte pojišťovnu jako instituci, které víc než na lidech záleží na ročních obratech. U nás takhle nehrajeme. Pracovat v NN znamená stát se součástí společnosti, jejímž cílem je poskytovat finanční služby s lidským rozměrem. Na našich zaměstnancích nám záleží.
místo výkonu práce : Krnov, Bruntál
Do naší pobočky v centru Opavy, hledáme kolegy/kolegyně na pozici OBCHODNÍHO SPECIALISTY (25.tis +)
CO JE PRACOVNÍ NÁPLNÍ?
Práce S KLIENTY SPOLEČNOSTI, zjišťování jejich potřeb a navrhování řešení
ROZŠIŘOVÁNÍ vlastní KLIENTSKÉ SÍTĚ,
Naši obchodníci JEDNAJÍ s klienty OSOBNĚ, velmi PROFESIONÁLNĚ se snahou poskytnout maximální klientský servis.
To vše s POMOCÍ a DOHLEDEM zkušeného MANAŽERA a KOUČE
KOHO HLEDÁME?
Kolegy, kteří mají OBCHODNÍHO DUCHA, nadšení do práce a chuť se dále učit
Usměvavé a KOMUNIKATIVNÍ KOLEGY minimálně S MATURITOU
Zkušenosti z OBCHODU velkou VÝHODOU
Co je podmínkou, ŘIDIČSKÝ PRŮKAZ typu B
CO NABÍZÍME:
ATRAKTIVNÍ systém ODMĚN (FIXNÍ a VÝKONOVÁ odměna)
NEJEN VYHLEDÁVÁNÍ nových klientů, ale také PÉČI O STÁVAJÍCÍ KLIENTY společnosti
FLEXIBILNÍ pracovní dobu
Možnost SEBEREALIZACE a rozvoj KARIÉRY ve financích
Zaměstnanecké výhody:
o Volnou ruku – řídíte si svůj pracovní čas i aktivity
o Skutečné finanční zajištění bez stropu, který by omezoval Vaši práci
o Bonusový program – fixní plat + výkonová odměna
o Moderně vybavenou pobočku v centru Opavy
o Vedení a podporu zkušeného týmového manažera
o Odborné vzdělávání v různých oblastech Vaší profese
o Otevřenou cestu ke kariéře manažera nebo specialisty pro finanční plánování
o Další motivační benefity, teambuildingové aktivity a soutěže
Hlásit se na e – mail : e-mail přes
Z : 6.6.2019 A : 12.2.2020
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?