- 32 500 – 40 500 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince

Platová třída: 11
(dle nařízení vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě a č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, vše ve znění pozdějších předpisů)
Pracovní poměr:na dobu neurčitou
Předpokládaný nástup:Llistopad – Prosinec 2021, konkrétní termín nástupu dle dohody
Místo výkonu práce:Prachatice
Pracovní náplň:Výkon státní správy – působnosti úřadu územního plánování dle stavebního zákona, souvisejících právních předpisů a zvláštních právních předpisů.
Požadavky pro vznik pracovního poměru:
Splnění předpokladů dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb. o úřednících územních samosprávných celků, ve znění pozdějších předpisů.
Střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví či jiném technicky zaměřeném oboru nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském nebo magisterském studijním programu.
Výhodou je splnění kvalifikačních požadavků vzdělání pro územně plánovací činnost dle § 24 zákona č. 183/2006 Sb. o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon), ve znění pozdějších předpisů.
Kvalifikační požadavky splňuje autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor územní plánování nebo bez specifikace oboru podle zvláštního právního předpisu.
Kvalifikační požadavky vzdělání splňuje dále fyzická osoba, která má:
Kvalifikační předpoklad splňuje též úředník za podmínek uvedených v § 189 odst. 3 stavebního zákona.
Pozn.: Uchazeč nesplňující kvalifikační požadavky pro územně plánovací činnost v případě přijetí do pracovního poměru může vykonávat územně plánovací činnost po dobu nejvýše 3 let. Pro další výkon územně plánovací činnosti musí získat výjimku podle § 195 stavebního zákona z kvalifikačního požadavku vzdělání.
Další požadované znalosti, dovednosti a předpoklady: " dobrá znalost práce na PC, zejména schopnost používat MS Office, vyhledávat na internetu; praxe v užívání dalšího specializovaného softwaru výhodou
" řidičský průkaz sk. B a ochota řídit služební vozidlo s dalšími pasažéry
" schopnost práce se stavebními dokumentacemi
" velmi dobrá schopnost jednání s lidmi i v konfliktních situacích, nekonfliktnost, psychická odolnost
" schopnost týmové spolupráce
" komunikační a organizační schopnosti
" schopnost řešit problémové situace
" schopnost analytického myšlení
" schopnost a potřeba dohledávání souvislostí k řešeným věcem a promýšlení účinků konání
Výhodou je: " znalost práce s geografickými daty, georeferencovanými mapovými podklady
" uživatelská znalost práce v programech typu CAD, ArcGIS, ArcMap apod.
" splnění kvalifikačních požadavků praxe pro výkon územně plánovací činnosti § 24 stavebního zákona
" zvláštní odborná způsobilost dle zákona o úřednících územních samosprávných celků na úseku územního plánování (ZOZ)
" praxe ve veřejné správě
" znalost problematiky zákona o obcích a příslušné legislativy upravující výkon předmětné agendy
" znalost odboru stavebně správního a regionálního rozvoje
Zaměstnancům nabízíme: " stabilní zázemí a jistotu včetně pravidelného měsíčního příjmu
" dobré pracovní podmínky
" dovolenou v délce 25 dnů
" pružnou pracovní dobu
" příspěvek na stravování
" příspěvek na penzijní připojištění
" příspěvek na individuální vzdělávání (jazykové či jiné kurzy)
" bezúročné půjčky na vybavení domácnosti či pořízení nebo rekonstrukci bytu
Přihlášky s požadovanými doklady doručte v listinné podobě osobně, popřípadě zašlete, na adresu:
Městský úřad Prachatice, Velké náměstí 3, 383 01 Prachatice tak, aby na podatelnu městského úřadu byly doručeny nejpozději 29. 10. 2021 do 12:00 hod. Obálku označte „Výběrové řízení – referent územního plánování“.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?