- 26 500 – 28 500 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro cizince

Pracovní náplň: Výkon státní správy – působnosti obecného stavebního úřadu dle stavebního zákona, souvisejících právních předpisů a zvláštních právních předpisů.
Požadavky pro vznik pracovního poměru:
Splnění předpokladů dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb. o úřednících územních samosprávných celků, ve znění pozdějších předpisů.
Splnění kvalifikačních požadavků vzdělání a praxe dle § 13a zákona č. 183/2006 Sb. o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon), ve znění pozdějších předpisů. Kvalifikační požadavky splňuje fyzická osoba, která má:
studijním oboru stavebního, architektonického nebo právnického směru,
nebo
stavebnictví.
Kvalifikační požadavky splňuje také fyzická osoba, která má příslušné osvědčení zvláštní odborné způsobilosti podle zvláštního právního předpisu.
Vyloučeno není uzavření pracovní smlouvy s uchazečem, nesplňujícím uvedené kvalifikační požadavky praxe; taková osoba však nebude mít postavení úředníka a bude zařazena do 9. platové třídy do doby splnění požadované praxe.
Další požadované znalosti, dovednosti a předpoklady: " dobrá znalost práce na PC, zejména schopnost používat MS Office, vyhledávat na internetu; praxe v užívání dalšího specializovaného softwaru (GIS, ArcGIS apod. výhodou)
" řidičský průkaz sk. B a ochota řídit služební vozidlo s dalšími pasažéry
" schopnost práce se stavebními dokumentacemi
" velmi dobrá schopnost jednání s lidmi i v konfliktních situacích, nekonfliktnost, psychická odolnost
" schopnost týmové spolupráce
" komunikační a organizační schopnosti
" schopnost řešit problémové situace
" schopnost analytického myšlení
" schopnost a potřeba dohledávání souvislostí k řešeným věcem a promýšlení účinků konání
" praxe ve veřejné správě výhodou
" znalost problematiky zákona o obcích a příslušné legislativy upravující výkon předmětné agendy výhodou
" znalost odboru stavebně správního a regionálního rozvoje výhodou
Zaměstnancům nabízíme:
stabilní zázemí a jistotu včetně pravidelného měsíčního příjmu
" dobré pracovní podmínky
" dovolenou v délce 25 dnů (200 hodin)
" pružnou pracovní dobu
" příspěvek na stravování
" příspěvek na penzijní připojištění
" příspěvek na individuální vzdělávání (jazykové či jiné kurzy)
" bezúročné půjčky na vybavení domácnosti či pořízení nebo rekonstrukci bytu
Přihlášky s požadovanými doklady doručte v listinné podobě osobně, popřípadě zašlete, na adresu:
Městský úřad Prachatice, Velké náměstí 3, 383 01 Prachatice tak, aby na podatelnu městského úřadu byly doručeny nejpozději 25.11.2021 do 12:00 hod. Obálku označte „Výběrové řízení – referent stavebního úřadu“.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?