- Plný úvazek
Místo výkonu práce: Májová 23, 350 02 Cheb. Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) – poté možné převedení na dobu neurčitou. Mzdové ohodnocení: 22.000,– Kč + osobní ohodnocení.
Co Vás čeká?
Baví Vás administrativa a všechno okolo? Do týmu hledáme kolegu/kolegyni pro vyřizování objednávek včetně expedice, správu a aktualizace nabízeného zboží v e-shopech, správa členů družstva, komunikace s obchodními partnery a vyřizování obchodní korespondence. Vaší činností bude kromě běžné administrativy, která k asistentské pozici patří, i prezentace firmy na internetu a aktualizace uveřejňovaných informací. Budete se podílet na celkovém chodu společnosti – komunikovat s vedoucími celé společnosti, budete podpora obchodního týmu a administrativního vedoucího, spravovat provozní aktivity a připravovat podklady.
Požadujeme:
- nezáleží nám na dosaženém vzdělání, důležitější jsou projevené schopnosti a ochota učit se nové věci
- profesionální vystupování
- samostatnost
- flexibilita
- pečlivost ve svěřených úkolech
- aktivní a pozitivní přístup k vykonávané práci
- výborná znalost práce s PC a MS Office
- komunikativní NJ slovem i písmem.
Nabízíme:
- zajímavá práce v nadnárodní společnosti
- výborný kolektiv s týmovým duchem
- práce na plný úvazek na 1 rok s možností smlouvy na dobu neurčitou
- pracovní doba: pondělí – pátek 08:00 – 16:30 h
- možnost osobního růstu
- nástup: možný ihned.
Kontakt pro zájemce: POUZE e-mailem (zaslat životopis).