- Plný úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Do přátelského prostředí opavské společnosti zaměřené na technologickou inovaci pracovišť nyní hledáme nového kolegu či novou kolegyni na pozici Projektový manažer. Pokud se dokážete orientovat ve stavební i technologické části projektové dokumentace a jste ochoten/ochotna cestovat v rámci jednotlivých zakázek, pak budeme rádi, když nám zašlete Váš životopis.
Budete mít na starost:
- koordinaci přípravné fáze zakázky (jedná se především o montáže technologickcýh potrubních rozvodů, potrubních rozvodů energií, napojení na distribuční systémy, na výrobní linky)
- řízení realizace zakázky - zajištění dodávek v požadovaných termínech a kvalitě, organizace montážních a instalačních prací u zákazníka
- komunikace se zákazníkem, proaktivní řešení technických i organizačních problémů
- řízení změn
Hledáme kolegu/kolegyni, který/á:
- má vzdělání technického směru
- se orientuje v projektové dokumentaci, technologických schématech
- má zkušenost s Navisworks či obdobným programem
- se alespoň v základech domluví anglicky
- je otevřen/a cestování za zakázkami (zpočátku ČR a SR, do budoucna Pobaltské státy)
– pružná pracovní doba
– sick days
– příspěvek na stravování
– cestovní náhrady
– příspěvek na penzijní připojištění
– práci na zajímavých projektech v ČR i v zahraničí
– mobil, notebook
– služební vozidlo i pro osobní využití
– přátelské a otevřené pracovní prostředí
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?