- 50 000 – 100 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Náplň práce: evidence, zúčtování přijatých režijních a zálohových faktur tuzemsko a zahraničí, účtování běžných operací – pokladna, banka, majetek, cestovní náhrady, příprava podkladů pro daňové přiznání (DPH, KH, SH), zápočty faktur s dobropisy, statistika, spolupráce na auditu, zpracování mezd. Požadujeme: vzdělání minimálně středoškolské ekonomického směru, praxe na obdobné pozici 3 roky nejlépe v průmyslovém výrobním podniku, zodpovědnost, samostatnost, pečlivost.
Zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené, stravenkový paušál, možnost jazykových kurzů, vyhrazené parkoviště pro zaměstnance, kolostav, kafetérie
V případě zájmu kontaktovat zaměstnavatele e-mailem.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.