- 30 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Co od Vás očekáváme? Jaké znalosti hledáme?
SŠ vzdělání
znalost účetnictví (minimálně teoretická)
pečlivost, zodpovědnost a týmový přístup k práci
aktivní a pohotový přístup k řešení
flexibilitu co do pracovní náplně
Co budete dělat? Za co budete odpovědná/ý?
vedení saldokonta dodavatelů – zjištění informací a příprava dokladů pro zaúčtování, zaúčtování dodavatelských faktur na základě skladových příjemek u zásob, zaúčtování faktur na nákladové účty, párování faktur s objednávkami, zajištění formální správnosti daňových dokladů, zajištění věcné správnosti příchozích faktur, kontrola nevyrovnaných závazků a nevyfakturovaných dodávek
účtování platebních výměrů z Celního úřadu, příslušných faktur ze třetích zemí a příslušných faktur za dopravu
příprava faktur pro platby (fyzické vyhledávání), kontrola přijatých faktur v rámci dokončení schvalovacího procesu
Co Vám můžeme nabídnout?
nástup možný kdykoliv s pracovní smlouvou na dobu určitou
pracovní doba od 7:00 do 15:30 hodin (od pondělí do pátku)
motivaující mzdu při nástupu dle zkušeností
zajímavou práci ve stabilní mezinárodní společnosti
pracoviště v Průmyslové zóně Louny
dovolená 25 dní
příspěvek na penzijní připojištění
příspěvek na stravu
půlroční bonus dle firemních pravidel
bonusový systém E-Cafeterie (Edenred)
odměny a příspěvky u příležitosti životních a pracovních výročí a událostí
firemní akce pro zaměstnance
věrností bonusy za odpracované roky ve firmě
čisté prostředí
kontakt: telefonicky na č. zobrazit tel. číslo , zobrazit tel. číslo , na email: , e-mail přes
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?