- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
PRACOVNÍ ZAŘAZENÍ: zpracování účetních a mzdových agend v organizaci
PLATOVÉ ZAŘAZENÍ: dle NV č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách, 9. PT: plat při nástupu – dle praxe: 19.730,– až 28.920,– Kč + mimotarifní složky platu
Dále nabízíme: 5 týdnů řádné dovolené, závodní stravování, profesní rozvoj, zvýhodněný mobilní tarif zaměstnance, FKSP
Předpokládaný nástup: dle dohody 5/2022 nebo 6/2022
Místo bude obsazeno na základě výsledku VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ.
POŽADAVKY:
výhodou je vzdělání ekonomického směru a zkušenosti s administrací finančních agend,
znalost podvojného účetnictví příspěvkové organizace a účetních programů, znalost a pokročilé dovednosti práce s aplikacemi MS Office, vč. MS Excel, odpovědnost, pečlivost a komunikační schopnosti, schopnost pracovat samostatně i v týmu, řidičský průkaz sk. B.
Přihlášky a výběrové řízení:
Uchazeči se mohou přihlásit písemnou formou na níže uvedenou adresu v termínu do 15.3.2022.
Náležitosti přihlášky a tiskopisy jsou uvedeny na www domova.
(http://www.uspza.cz/index_sub.php?id=10532)
Vybraní uchazeči obdrží pozvánku do výběrového řízení.
Bližší informace tel. poskytne v době PO – PÁ 8:00 – 14:00:
Zuzana Bystroňová, tel.: zobrazit tel. číslo – ekonom
Iva Bittnerová, Bc., tel. zobrazit tel. číslo – personální pracovnice
Kontaktní adresa:
DOMOV POD HRADEM ŽAMPACH, č.p. 1
ŽAMPACH 564 01
Elektr. adresa: http://www.uspza.cz
Na základě výsledků výběrového řízení si organizace vyhrazuje právo pracovní pozici neobsadit.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?