- 14 000 – 16 000 Kč
- Zkrácený úvazek
PRACOVNÍ ZAŘAZENÍ: zpracování účetních a mzdových agend v organizaci
PLATOVÉ ZAŘAZENÍ: dle NV č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách, 9. PT: plat při nástupu – dle praxe: 19.730,– až 28.920,– Kč + mimotarifní složky platu
Dále nabízíme: 5 týdnů řádné dovolené, závodní stravování, profesní rozvoj, zvýhodněný mobilní tarif zaměstnance, FKSP
Předpokládaný nástup: dle dohody 5/2022 nebo 6/2022
Místo bude obsazeno na základě výsledku VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ.
POŽADAVKY:
výhodou je vzdělání ekonomického směru a zkušenosti s administrací finančních agend,
znalost podvojného účetnictví příspěvkové organizace a účetních programů, znalost a pokročilé dovednosti práce s aplikacemi MS Office, vč. MS Excel, odpovědnost, pečlivost a komunikační schopnosti, schopnost pracovat samostatně i v týmu, řidičský průkaz sk. B.
Přihlášky a výběrové řízení:
Uchazeči se mohou přihlásit písemnou formou na níže uvedenou adresu v termínu do 15.3.2022.
Náležitosti přihlášky a tiskopisy jsou uvedeny na www domova.
(http://www.uspza.cz/index_sub.php?id=10532)
Vybraní uchazeči obdrží pozvánku do výběrového řízení.
Bližší informace tel. poskytne v době PO – PÁ 8:00 – 14:00:
Zuzana Bystroňová, tel.: zobrazit tel. číslo – ekonom
Iva Bittnerová, Bc., tel. zobrazit tel. číslo – personální pracovnice
Kontaktní adresa:
DOMOV POD HRADEM ŽAMPACH, č.p. 1
ŽAMPACH 564 01
Elektr. adresa: http://www.uspza.cz
Na základě výsledků výběrového řízení si organizace vyhrazuje právo pracovní pozici neobsadit.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.