- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Saller Group je mezinárodní developer v oblasti nemovitostí, který již více než 30 let úspěšně plánuje, staví, pronajímá a spravuje komerční nemovitosti jako jsou obchodní centra a retail parky. Naše úspěchy stojí na práci více než 300 zaměstnanců v Německu, České republice, Polsku a na Slovensku. Především díky jejich profesionalitě trvale rosteme a jsme spolehlivým partnerem pro naše nájemce.
V případě zájmu zašlete Váš životopis na e-mail přes
nebo odevzdejte životopis v papírové formě na recepci naší pobočky v Otvicích (Obchodní zóna 266, Otvice, vstup mezi Sportisimo und Planeo Elektro).Místo výkonu práce – Otvice
Pro S1 Center Chomutov hledáme domovníka, který nám pomůže zajistit bezproblémový chod nákupního parku a spokojenost zákazníků i nájemců.
Vaším úkolem bude:
o Denní komunikace s nájemci v nákupním centru a centrálou společnosti
o Kontrola stavu objektu a technických zařízení, drobné opravy a úklid venkovních ploch kolem prodejen a na parkovišti
o Po dohodě s nadřízeným zajišťování oprav a revizí technických zařízení prostřednictvím zasmluvněných servisních firem
o Zjišťování a nahlašování vad v záruční době
o Měsíční odečty energií
o Administrativní práce jako např. statistika zákazníků
Očekáváme od Vás:
o Ukončené SOU/SOŠ vzdělání ideálně s technickým zaměřením
o Praxi a znalosti v oboru
o Proklientský přístup, komunikativnost
o Spolehlivost, technické myšlení, manuální zručnost, časovou flexibilitu
o Práci se služebním mobilním telefonem
o Základní znalosti PC (e-mail, Excel, Word)
Nabízíme Vám:
o Práci na hlavní pracovní poměr na dobu určitou jako zástup po dobu nemoci
o Pracovní doba 40 hodin/týdně, pracovní směny pondělí – neděle
o Nástup ihned
o Příspěvek na používání vlastního PC a vlastního internetového připojení k služebním účelům
o Bezplatné pracovní oděvy, pracovní materiály a ochranné pracovní pomůcky
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?