- 35 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
PRACOVNÍ NÁPLŇ:
řízení a organizaci prací ve společnosti; vede přehled o docházce pracovníků; kompletní zabezpečení BOZP a PO ve spolupráci s ISŘ; příprava a realizace zakázek a oprav techniky; tvorba nabídek a kalkulací; zajišťování dodržování podmínek a předpisů souvisejících se zajišťováním BOZP a PO na pracovišti; plní ostatní úkoly zadané jednatelem a ředitelem společnosti; vedení práce dělníků dle prováděných zakázek; příprava podkladů k fakturaci dle provedených prací a zakázek; sjednávání nových zakázeK; podklady pro vystavování objednávek; příprava podkladů pro výběrová řízení; plní požadavky stanovené legislativou v oblasti ochrany životního prostředí; plní požadavky stanovené legislativou v oblasti bezpečnosti a ochrany zdraví při práci; aktivní komunikace a spolupráce s obchodním oddělením a technikem odpadového hospodářství
POŽADUJEME:
SŠ vzdělání; dobré znalosti MS Office (Outlook, Word, Excel); samostatnost, pečlivost, zodpovědnost, komunikativnost, příjemné vystupování, organizační schopnosti, časová flexibilnost, vysoké pracovní nasazení; řidičský průkaz skupiny B
Praxe na obdobné pozici výhodou
NABÍZÍME:
platové podmínky: 40.000 Kč – 45.000 Kč; perspektivní pozici s možností rychlého růstu ohodnocení; zajímavou, samostatnou a odpovědnou práci; zaměstnanecké výhody (Služební vozidlo, PC, mobilní telefon, příspěvek na penzijní připojištění, stravenky v plné nominální hodnotě)
V případě zájmu zašlete svůj životopis na e-mail: e-mail přes
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?