- 40 000 – 55 000 Kč
- Plný úvazek
PRACOVNÍ NÁPLŇ:
řízení a organizaci prací ve společnosti; vede přehled o docházce pracovníků; kompletní zabezpečení BOZP a PO ve spolupráci s ISŘ; příprava a realizace zakázek a oprav techniky; tvorba nabídek a kalkulací; zajišťování dodržování podmínek a předpisů souvisejících se zajišťováním BOZP a PO na pracovišti; plní ostatní úkoly zadané jednatelem a ředitelem společnosti; vedení práce dělníků dle prováděných zakázek; příprava podkladů k fakturaci dle provedených prací a zakázek; sjednávání nových zakázeK; podklady pro vystavování objednávek; příprava podkladů pro výběrová řízení; plní požadavky stanovené legislativou v oblasti ochrany životního prostředí; plní požadavky stanovené legislativou v oblasti bezpečnosti a ochrany zdraví při práci; aktivní komunikace a spolupráce s obchodním oddělením a technikem odpadového hospodářství
POŽADUJEME:
SŠ vzdělání; dobré znalosti MS Office (Outlook, Word, Excel); samostatnost, pečlivost, zodpovědnost, komunikativnost, příjemné vystupování, organizační schopnosti, časová flexibilnost, vysoké pracovní nasazení; řidičský průkaz skupiny B
Praxe na obdobné pozici výhodou
NABÍZÍME:
platové podmínky: 40.000 Kč – 45.000 Kč; perspektivní pozici s možností rychlého růstu ohodnocení; zajímavou, samostatnou a odpovědnou práci; zaměstnanecké výhody (Služební vozidlo, PC, mobilní telefon, příspěvek na penzijní připojištění, stravenky v plné nominální hodnotě)
V případě zájmu zašlete svůj životopis na e-mail: e-mail přes

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.