- Plný úvazek

Náplň práce:
úzká a aktivní komunikace s oddělením nákupu, prodeje, kontroly a logistiky; rychlé a bezchybné zpracování požadavků od vedoucího útvaru; vyhodnocení a administrace reklamačního modulu; zadání a likvidace reklamací u přepravců, zákazníků, dodavatelů; příprava reportů a komplexní zpracování prodejní statistiky pro hodnocení obchodního oddělení; podklady pro evidenci obalů a obalového materiálu; zajištění podkladů pro inventarizace (neřízených skladů); zpracování podkladů pro celnici a ministerstvo průmyslu a obchodu; evidence požadavků pro nákup provozního a marketingového materiálu; spolupráce se zákaznickým oddělením při zpracování prodejních objednávek; příprava, vedení a evidence obchodních smluv; zabezpečení agendy, schvalování, vydávání, změnové řízení a archivaci vydávaných organizačních norem a aktů řízení obchodního úseku; zpracování a rozeslání příkazů obchodního ředitele příslušným útvarům či osobám.
Požadujeme:
vysoké pracovní nasazení, samostatnost, spolehlivost, odpovědnost a flexibilita; nadprůměrné komunikativní dovednosti v českém jazyce (angličtina výhodou); příjemné vystupování; znalost práce na počítači: nadprůměrnou znalost kancelářského balíku office (Word, Excel, Powerpoint) a rychlé psaní na klávesnici; výhodou je technický obor (strojírenství).
Nabízíme:
stravenky; delší dovolená.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.