- Plný úvazek

Asistent/ka obchodního oddělení – Kutná Hora
Jmenujeme se SMERO a jsme velkoobchod s kancelářskými potřebami. Náš svět ale netvoří jen
tužky, izolepy a kancelářský nábytek. Nejdůležitější jsou pro nás zákazníci a jejich příběhy, starosti a potřeby. Správným výběrem vybavení jim šetříme čas i peníze. Už od roku 1998.
Pro naši pobočku v Kutné Hoře přijmeme zodpovědného člověka na pozici asistent/ky obchodního oddělení. Jedná se o administrativní práci v kanceláři.
Nástup dohodou. Práce je vhodná i pro osoby se zdravotním znevýhodněním nebo omezením OZZ/OZP.
Co budete dělat:
Administrativu pro vedení pobočky (evidence, kontrola, zpracování a analýza dat).
Evidenci, správu a vymáhání pohledávek po splatnosti.
Administrativu a sjednávání schůzek pro obchodníky, tvorbu nabídek.
Budete mít dohled nad průběžnou inventurou skladu, evidencí vozového parku atd.
Evidenci docházky.
Povedete pokladny a další administrativní nebo organizační úkoly.
Co nabízíme za dobře odvedenou práci:
SMERO je stabilní a úspěšná společnost, takže nabízíme především dlouhodobou spolupráci na plný úvazek.
Plat dostanete vždy včas.
Stravenkový paušál cca 2 100 Kč měsíčně (99kč / pracovní den).
Příspěvek na pratelné 500 Kč měsíčně.
Kartu do obchodního řetězce MAKRO.
Volné víkendy.
Samozřejmostí jsou i zaměstnanecké slevy na zboží.
Jaký je náš asistent/asistentka:
Je stejně spolehlivý/á a zodpovědný/á jako ostatní SMERáci.
Umí komunikovat se zákazníky.
Má praxi v administrativě minimálně 3 roky.
Má dobrou znalost Wordu a Excelu.
Pečlivý/á, zodpovědný/á a ochotný/á.
Vůbec nevadí, když je OZP nebo OZZ.
Životopis zašlete kontaktní osobě na e-mail e-mail přes
Lenka Prokešová.Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?