- 20 000 – 25 000 Kč
- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro zdravotně postižené
Charakteristika pozice
Zodpovědnost za přípravu a průběh mediálních kampaní v závislosti na charakteru propagovaného projektu
Vystupování jménem MG v médiích, domlouvání konkrétních výstupů pro tisk, rádia, televize atd.
Komunikace s novináři, udržování dobrého vztahu s novináři na základě osobních kontaktů, nabízení materiálu pro vlastní články a pořady jednotlivým redakcím
Získávání mediálních partnerů a zodpovědnost za uzavírání a plnění smluv o mediálních partnerstvích
Aktivní vyhledávání mediálních kanálů vhodných k propagaci MG
Tvorba a udržovaní kvalitního seznamu novinářů
Příprava tiskových zpráv, rozesílání tiskových zpráv médiím
Příprava tiskových konferencí, zodpovědnost za průběh tiskových konferencí
Dohlížení nad podobou textů, kterými se MG prezentuje na veřejnosti (úroveň, jazykový styl, grafická úprava)
Vyhodnocování mediálních kampaní a jejich účinnosti
Podílení se na tvorbě internetových stránek MG, zodpovědnost za prezentaci materiálů určených pro média na webu MG
Podílení se na prezentaci MG na sociálních sítích, zodpovědnost za prezentaci mediálních výstupů MG na sociálních sítích
Zodpovědnost za přípravu textů pro tiskoviny, letáky a další propagační materiály MG
Tvorba dalších textových podkladů souvisejících s činností MG
Poskytování vizuálních podkladů médiím (foto, video), zodpovědnost za kvalitu a úroveň vizuálních materiálů, kterými se MG prezentuje v médiích a na veřejnosti
Pomoc při přípravě a realizaci projektů, kampaní a fundrasingu, pomoc při přípravě akcí, jejich mediální zajištění, pomoc při hledání fundrasingových strategií
Podílení se na přípravě a realizaci propagačních kampaní výstav a akcí MG
Podílení se na administrativě oddělení marketingu (vyřizování smluv, objednávek, faktur, vyúčtování, reportování atd.)
Kvalifikační předpoklady a požadavky
Předpoklady pro vznik pracovního poměru
Věk minimálně 18 let
Způsobilost k právním úkonům a bezúhonnost
Náležitost přihlášky
Strukturovaný životopis s fotografií
Motivační dopis
Souhlas se zpracováním osobních údajů
Přihlášku zašlete do 31. 1. 2022, a to elektronicky na adresu e-mail přes nebo písemně na adresu: Moravská galerie v Brně, Husova 18, 662 26 Brno
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Zaměstnanecké výhody:
Příspěvek na stravování, sickday, služební telefon

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.