- 45 000 – 55 000 Kč
- Plný úvazek
MÍSTO VÝKONU PRÁCE: Nádražní č.p. 540, 562 01 Ústí nad Orlicí 1
NÁPLŇ PRÁCE:
Prodej zboží a služeb, odborné poradenství a péče o zákazníky, zodpovědnost za prodejnu, práce v ekonomickém programu Pohoda, objednávání zboží, cenové nabídky, řízení chodu prodejny, vedení malého týmu pracovníků – motivace, školení, vyhodnocování a ovlivňování výsledků prodejny
POŽADUJEME:
aktivní přístup, znalost oboru nábytku výhodou, zkušenosti ve vedoucí pozici podmínkou, designové cítění, obchodní dovednosti
NABÍZÍME:
atraktivní příjem, který můžete vlastní aktivitou a výkony zvyšovat, příležitost udělat si rychlou kariéru v daném odvětví, zajímavou a motivující práci v perspektivní a silné společnosti, odpovídající platové ohodnocení, příjemný kolektiv
Nástup možný dle dohody,
KONTAKT: telefonicky 8 – 16 hodin nebo e-mailem

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.