- 40 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek

Náplň práce: péče o klienty, poskytování informací o aktuálním stavu pojištění, pomoc při řešení pojistných událostí, navrhování optimálních pojistných řešení, většinu své pracovní doby strávíte osobním a telefonickým jednáním s klienty, cestovat budete výjimečně nebo vůbec.
Očekáváme: min. středoškolské vzdělání, uživatelskou znalost práce na PC, ŘP sk. B, pozitivní myšlení, empatii, dobré komunikační dovednosti, příjemné vystupování, smysl pro zodpovědnou a poctivou práci
Nabízíme: spolupráci na HPP, nadstandardní finanční ohodnocení, zázemí silné ve stabilní společnosti
Zaměstnanecké výhody: Stravenky, 5 týdnů dovolené, 3 sickdays, příspěvek na životní a penzijní pojištění, slevy na produkty, cestovní pojištění zdarma
První kontakt emailem.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.