- 40 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Místo výkonu práce: Olomouc. Vyhrazeno pro OZP a OZZ.
Družstvo invalidů s více než 60 letou tradicí a individuálním přístupem ke zdravotně postiženým hledá spolehlivé a odpovědné zaměstnance na pozici pracovník ostrahy vrátnice/recepce pro pracoviště Olomouc. Požadujeme čistý trestní rejstřík, zdravotní způsobilost pro práci na nočních směnách včetně kontrolních pochůzek, ostražitost, samostatnost a ochotu pracovat. Praxe na obdobné pozici výhodou, nikoliv podmínkou. Předdůchodový věk pro nás není překážkou. Nástup do zaměstnání od 1.7.2018, po dohodě možno i dříve.
Místo je vyhrazeno pro pracovníky OZP. Nabízíme Vám zaškolení zkušenými kolegy, díky čemuž získáte práci na hlavní pracovní poměr (pracovní smlouvu vč. odvodů na důchod) na dobu neurčitou. Můžete si zvolit zkrácený pracovní úvazek od 15 do 30 hod. týdně dle dohody a zdravotního stavu, noční směny v délce 12 hodin (zpravidla od 18:00 do 6:00). Za Vaši práci aktuálně nabízíme odměnu ve výši až 90,– Kč/hod. Dále máte možnost získat příspěvek za certifikát strážného, zaškolení na více pracovišť a pravidelné odměny za dobře odvedenou práci v závislosti na hodnocení vedoucího. Pro pracovníky z větší vzdálenosti možnost nabídky alternativního pracoviště nebo příspěvku na dojíždění.
Pro sjednání osobní schůzky prosím volejte personální oddělení firmy na tel.: zobrazit tel. číslo (od 8 – 16 hod.) – paní Furmánková nebo zašlete svůj životopis na e-mail: e-mail přes . Děkujeme Vám.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?