- Plný úvazek

Požadavky na uchazeče
podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů:
fyzická osoba, která dosáhla věku 18 let
občan České republiky nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v České republice, který ovládá český jazyk
způsobilost k právním úkonům
bezúhonnost
Požadované vzdělání:
vysokoškolské vzdělání ekonomického nebo právního směru, minimálně magisterského stupně
ZOZ výhodou
Požadované znalosti:
vynikající znalost práce na PC
orientace v právním rámci výkonu interního auditu a veřejnosprávní kontroly výhodou
tvorba oborových standardů, metod a nástrojů pro řízení kvality veřejných služeb
vynikající písemný projev a komunikační schopnosti
pečlivost a samostatnost
znalost prostředí veřejné správy výhodou
znalosti účetních standardů školských i neškolských příspěvkových organizací výhodou
Co nabízíme:
plat stanovený v souladu s platnými právními předpisy včetně osobního příplatku
platový tarif dle započitatelné praxe 27 250 Kč – 40120 Kč
osobní příplatek po skončení zkušební doby a dle dosahovaných pracovních výsledků
cílové ohodnocení po zapracování 58.000 Kč
25 dní dovolené a 4 dny zdravotního volna navíc (hrazeno 100 %)
osobní účet ve výši 10.200 Kč ročně – možnost čerpání prostřednictvím benefitní karty
příspěvek na stravování za každý odpracovaný den
příspěvek ze sociálního fondu na kulturní a sportovní akce, na penzijní a životní připojištění, při pracovních výročích, při odchodu do důchodu a v případě nepříznivé sociální situace
příspěvek do penzijního (životního) pojištění
pružnou pracovní dobu, jistotu a stabilitu
kontakt: osobně na personálním oddělení, zobrazit tel. číslo , e-mail přes
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?