- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Náplň práce: zpracování kompletní účetní a daňové agendy společnosti, zásoby a měsíční příprava a zpracování DPH, KH, SH, statistických hlášení, podkladů pro INTRASTAT, reporting vedení společnosti, zpracování měsíčních a ročních závěrek, komunikace s úřdy, bankami a auditory.
Znalosti a dovednosti: min. SŠ vzdělání s maturitou, obor ekonomický/všeobecný, předchozí zkušenosti se systémem Helios, praxe na obdobné pozici, uživatelská znalost práce na PC (zejména MS Excel a MS Word, Outlok), znalost daňové problematiky a účetních zákona a předpisů.
Flexibilní pracovní doba na HPP, zázemí silné tuzemské společnosti, finanční ohodnocení odpovídající pracovní pozici, příspěvek na závodní stravování, vlastní organizace náplně práce. Kontakt na tel. zobrazit tel. číslo od 7:00 do 14:00 hod, na mail: alexandra.cechalova@startechnikc.z

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.