- 15 000 – 18 500 Kč
- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro seniory
Popis pracovních činností:
Samostatná redakční činnost, zejména psaní vlastních článků, úprava a editace článků ostatních přispěvatelů, provádění textových korektur, pořizování fotografií, zajištění inzertní části měsíčníku, spolupráce s dodavatelem grafiky, tisku a distribuce, účast na zasedáních redakční rady (zpravidla 1× měsíčně) a dalších akcích dle požadavků města. Dále pak spolupráce při naplňování úkolů svěřených tiskové mluvčí města Kyjova.
Pracovní poměr: 1 rok s možností následného prodloužení
Pracovní úvazek: částečný úvazek (0,4 – 16 hodin týdně), flexibilní pracovní doba
Termín nástupu: předpokládaný nástup leden 2025
Platové zařazení: tř. 10 dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců
ve veřejných službách a správě.
Předpoklady a požadavky:
o min. VOŠ nebo VŠ Bc. úrovně v oboru žurnalistiky výhodou
o výborná znalost českého jazyka, kvalitní písemný projev,
o praxe v médiích a znalost místních reálií výhodou,
o odpovědný a samostatný přístup k plnění úkolů,
o organizační a komunikační schopnosti,
o přesnost, spolehlivost, kreativita,
o znalost práce s výpočetní technikou,
Předpokládá se orientace v níže uvedených zákonech:
o Zákon č. 46/2000 Sb., zákon o právech a povinnostech při vydávání periodického tisku a o změně některých dalších zákonů (tiskový zákon), ve znění pozdějších předpisů,
o Zákon č. 121/2000 Sb., o právu autorském, o právech souvisejících s právem autorským a o změně některých zákonů (autorský zákon), ve znění pozdějších předpisů.
K písemné přihlášce přiložte:
o strukturovaný životopis zaměřený na údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech týkající se činnosti ve výše uvedeném oboru,
o motivační dopis v maximálním rozsahu 2000 znaků,
o kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Písemnou přihlášku, včetně uvedených příloh, zašlete na e-mail e-mail přes , a to do 26. 11 2024. Na téže adrese (příp. na tel. zobrazit tel. číslo ) si můžete vyžádat více informací o nabízené pracovní pozici.
l
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?