- 33 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Pracovní poměr: na dobu neurčitou, zkušební doba 8 měsíců.
Platové zařazení: platová třída 11 (nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů); 26 680 Kč – 38 570 Kč (dle započitatelné praxe) + osobní příplatek + příplatek za vedení
Požadavky pro vznik pracovního poměru: Dosažené vzdělání: vysokoškolské vzdělání v ekonomickém či technickém oboru; Znalost legislativy: zákon o obcích, zákon o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, zákon o zadávání veřejných zakázek; ZOZ (zvláštní odborná způsobilost): výhodou; Praxe: praxe na vedoucí pozici vítána
Další znalosti, dovednosti a předpoklady: organizační a prezentační schopnosti, aktivní přístup k řešení problémů, pokročilý stupeň práce na PC, schopnost analyticky a koncepčně myslet, ochota se dále vzdělávat, umění jednat s lidmi (dobré komunikační schopnosti), řidičské oprávnění sk. B
Nabízíme: osobní ohodnocení dle dosahovaných pracovních výsledků; pružnou pracovní dobu;
5 týdnů dovolené; 3 dny indispozičního volna; příspěvek na stravování; příspěvek na penzijní připojištění; podporu profesního i osobního rozvoje; možnost dalšího vzdělávání; podporu vytváření souladu pracovního a rodinného života
K přihlášce je podle § 7 odst. 5 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, nutno připojit:
Písemnou přihlášku se všemi požadovanými přílohami zašlete nebo osobně doručte na podatelnu Městského úřadu Týn nad Vltavou, nám. Míru 2, 375 01 Týn nad Vltavou.
lhůta pro podání přihlášky : do 20. června 2025
Obálku označte slovy: „Výběrové řízení – vedoucí OHS“
Kontakt:
Mgr. Jana Hasilová
Telefon: zobrazit tel. číslo
e-mail: e-mail přes
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?