- 46 314 Kč
- Plný úvazek

Nástup možný ihned!
Jsme přední česká společnost v oblasti vývoje inovativních mobilních indukčních a odporových ohřevů, která se zaměřuje na technologicky vyspělá a spolehlivá řešení.
Máte zkušenosti s administrativní podporou obchodního týmu? Jste pečliví, spolehliví a samostatní? Máte zkušenosti s přípravou a zpracováním obchodních nabídek a smluv?
Pak jste náš člověk! Do našeho obchodního týmu hledáme Asistent/ka obchodu.
Co od Vás očekáváme:
" SŠ vzdělání (výhodou obchodní nebo ekonomický směr)
" Znalost anglického jazyka na úrovni B1
" Zkušenosti z obchodu nebo zákaznické podpory
" Výborné komunikační a organizační schopnosti
" Znalost práce na PC (zejména pokročilá znalost MS Excel)
" Pečlivost, spolehlivost a samostatnost
Zaměstnanecké výhody:
odměny, 13. plat, Sick days, příspěvek na stravování, Flexi pass nebo Multisport karta, občerstvení na pracovišti, akce pro zaměstnance
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?