- 70 000 – 100 000 Kč
- Plný úvazek

Pracovní poměr na dobu určitou, pružná pracovní doba.
Náplň práce: seznámení se s dokumentací stavby; organizace předání staveniště zhotoviteli a předání díla objednateli; kontrola kvality prováděných prací a procesů spojených s převzetím a následným předáním zhotoviteli stavby; kontrola dodržování podmínek stavebního povolení, vyjádření správců sítí, ČSN apod.; kontrola soupisu prací jako podklad pro fakturaci; organizování kontrolních dnů; vypracování monitorovacích zpráv; projednávání změn projektu (vícepráce, méněpráce), kontrola výkazu výměr změnových listů; převzetí stavby, souvisejících dokladů a dokumentace skutečného provedení stavby; zastupování stavebníka při kontrolních prohlídkách stavby, prohlídkách dotčených orgánů a kolaudačním řízení; kontrola odstraňování vad a nedodělků; vypracování oznámení na OIP; vypracování plánu BOZP; kontrola stavby s ohledem na povinnosti KOO BOZP.
Požadavky: SŠ/VŠ vzdělání stavebního nebo technického směru; autorizace v oboru „Pozemní stavby“ výhodou; zkušenosti z oblasti realizace staveb; schopnost práce s projekčními programy (ArchiCAD, AutoCAD), práce s kalkulačními programy (Kros, Calida, RTS); osvědčení koordinátora BOZP; řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič/řidička; dobré komunikační a organizační dovednosti.
Zaměstnavatel nabízí: samostatnou a zajímavou práci v rozvíjející se společnosti; možnost stát se součástí týmu odborníků připravujících veřejně prospěšné investiční projekty; možnost dalšího rozvoje v oblasti přípravy a řízení projektů; motivující mzdové ohodnocení; odměny dle výsledku hospodaření společnosti; kariérní růst, sebevzdělávání; zvyšování a prohlubování kvalifikace; příspěvek na stravování; příspěvek na penzijní/životní pojištění.
Kontakt – paní Schröfelová Miroslava, tel.: zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes (pro zaslání životopisu).
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?