- 25 000 – 30 000 Kč
- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Generální ředitel Úřadu práce České republiky, jako služební orgán příslušný podle § 10 odst. 1
písm. f) zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon
o státní službě“), vyhlašuje výběrové řízení na služební místo vrchní referent/rada – sociální
pracovník v Oddělení PnP a DOZP Odboru nepojistných sociálních dávek Kontaktního
pracoviště Pardubice Krajské pobočky Úřadu práce České republiky v Pardubicích, se
služebním působištěm v Pardubicích, ID 11106777.
Na služebním místě je státní služba (dále jen „služba“) vykonávána v oborech služby
13 Nepojistné sociální dávkové systémy
14 Sociální služby, sociální práce a sociálně-právní ochrana dětí, rodinná politika
Na služebním místě jsou vykonávány zejména následující činnosti:
Provádění cíleného sociálního šetření u osob nacházejících se v nepříznivé sociální situaci,
analýz této situace a poskytování navazujícího sociálního poradenství k jejímu řešení.
Zajišťování agend nepojistných sociálních dávek.
Zajišťování výkonu státní správy v oblasti dávek pomoci v hmotné nouzi, příspěvku na péči a dávek pro osoby se zdravotním postižením. Jednání s klienty a poskytování základního i odborného sociálního poradenství v oblasti nepojistných sociálních dávek. Přijímání a zpracování žádostí, vedení správního řízení příslušné agendy, vedení spisové dokumentace, ověřování správnosti vyhodnocení dávky. Provádění sociálních šetření a kontrol v přirozeném prostředí klienta.
Služební místo je zařazeno podle přílohy č. 1 k zákonu o státní službě do 10. platové třídy
Státnímu zaměstnanci přísluší platový tarif od 23 390 Kč do 34 370 Kč
Služba na služebním místě bude vykonávána ve služebním poměru na dobu neurčitou.
Předpokládaným dnem nástupu do služby na služebním místě je 1. červenec 2023.
Délka stanovené týdenní služební doby je 40 hodin.
Další údaje o podmínkách výkonu služby naleznete na internetové stránce Ministerstva vnitra
https://www.mvcr.cz/sluzba/soubor/ssp-c-3–2022-priloha-c-3b-podminky-vykonu-sluzby-text.aspx
Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo
žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 26. května 2023,
tj. v této lhůtě
služebního úřadu Úřad práce ČR, Krajská pobočka v Pardubicích, Boženy Vikové –
Kunětické 2011, 530 02 Pardubice,
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být
označena slovy: „Neotevírat“ a slovy „Výběrové řízení č.j. UPCR-2023/60511–78099809“.
V žádosti je žadatel povinen uvést ID datové schránky nebo elektronickou adresu, na kterou
mu budou doručovány písemnosti ve výběrovém řízení.
Podmínky pro přihlášení do výběrového řízení (VŘ) a další informace jsou uvedeny na stránkách Úřadu práce: https://www.uradprace.cz/web/cz/-/vrchni-referent-rada-socialni-pracovnik-kop-pardubice-26–05–2023
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.