- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

D Hlavní náplň činnosti:
Řešení sociálně-právních a sociálně zdravotních problémů klientů aplikací odborných metod sociální práce, diagnostická činnost, poradenství; účast na jednání se správními orgány a jinými organizacemi v zájmu klientů.
Kvalifikační a další požadavky:
kvalifikace dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, tj. ukončené vyšší odborné vzdělání sociálního směru, popř. VŠ v sociální oblasti (v oborech vzdělání zaměřených na sociální práci a sociální pedagogiku, sociální pedagogiku, sociální
a humanitární práci, sociální práci, sociální politiku, sociálně právní činnost, charitní
a sociální činnost, sociální péči, sociální patologii, právo nebo speciální pedagogiku)
znalost práce na PC (MS Office)
výborné komunikační schopnosti
odpovědnost, samostatnost, flexibilita, bezúhonnost
profesionální vystupování, psychická odolnost
svéprávnost, bezúhonnost, zdravotní způsobilost, státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu EU nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o EHP dle § 25 odst. 1 písm. a) a splnění předpokladu dle § 25 odst. 2 z. č. 234/2014 Sb., o státní službě
Pracovní podmínky:
platové zařazení v 10. platové třídě v souladu s platnými právními předpisy,
po zkušební době možnost přiznání osobního příplatku
pružná pracovní doba – plný úvazek
předpokládaný nástup od 1. února 2023
pracovní poměr na dobu určitou (zástup za dočasně nepřítomného státního zaměstnance) se zkušební dobou 6 měsíců (určena v souladu s § 178 odst. 3 zákona o státní službě, v platném znění)
Zaměstnanecké výhody:
5 týdnů dovolené
5 dní indispozičního volna (sick days)
1 den volna na vyřízení osobních záležitostí
stravenky v hodnotě 90 Kč
příspěvky z fondu kulturních a sociálních potřeb
odměny k životním a pracovním výročím
V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky motivační dopis s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis a kopii dokladu o dosaženém vzdělání, nejpozději dne 30. prosince 2022 na e-mailovou adresu e-mail přes
.Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků. Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na výběrovém řízení.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.