- 33 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek
místo výkonu práce : Krnov
POŽADAVKY:
" vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou nejlépe ekonomického směru,
" praxe mzdové účetní minimálně 3 roky,
" výhodou praxe ve veřejné správě a samosprávě,
" výhodou znalost mzdového systému FLUXPAM5,
" výhodou znalost informačního systému VERA,
" znalost zákonů souvisejících s vykonávanou činností uvedených v popisu pracovního místa, který je součástí tohoto inzerátu jako hypertextový odkaz.
Osobnostní předpoklady:
" samostatné vykonávání svěřené práce,
" ochota k sebevzdělávání,
" odpovědný přístup k práci, pečlivost,
" výborné komunikativní schopnosti.
DALŠÍ INFORMACE:
Přihlášku do výběrového řízení a popis pracovního místa nalezne uchazeč na stránkách města www.krnov.cz jako hypertextové odkazy přímo v textu inzerátu, nebo si je může vyzvednout u personalistky MěÚ v Krnově.
Do výběrového řízení se nelze přihlásit elektronicky. Vyhlašovatel výběrového řízení
si vymiňuje právo nevybrat žádného z přihlášených uchazečů a zrušit výběrové řízení v jeho průběhu a bez uvedení důvodu.
PLATOVÉ ZAŘAZENÍ:
Platové zařazení je v souladu s nařízením vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě – 9. platová třída.
Platové podmínky jsou v souladu se zákonem č. 262/2006 Sb., zákoníkem práce, ve znění pozdějších právních předpisů a nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších právních předpisů.
Přihlášky zasílejte do 12. 9. 2022 do 12.00 hod. na Městský úřad Krnov, k rukám personalistky, Hlavní náměstí 96/1, 794 01 Krnov. Obálku označte „Výběrové řízení mzdová účetní – NEOTVÍRAT“. Na obálce neuvádějte svou zpáteční adresu!
Bližší informace podá Ing. Pavel Osadník, tajemník MěÚ Krnov, tel. zobrazit tel. číslo
nebo Bc. Dagmar Jatzková, DiS., personalistka úřadu, tel. zobrazit tel. číslo .
Po ukončení výběrového řízení budou dokumenty s osobními údaji a výpis z RT zaslány zpět uchazečům doporučenou zásilkou.
Z : 26.8.2022
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.