- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Zkrácený pracovní úvazek 4 hodiny denně (možno do budoucna zvýšit). Nástup možný v lednu 2017, popřípadě dle domluvy.
Náplň práce: evidence a účtování přijatých tuzemských a zahraničních faktur, komunikace s ostatními odděleními, především s nákupem a s dodavateli.
Požadavky: SŠ vzdělání ekonomického směru, praxe není podmínkou, znalost podvojného účetnictví, základní znalost daňové problematiky (daň z příjmů právnických osob, DPH), znalost práce na PC (Excel, Word), schopnost komunikace v AJ slovem i písmem, samostatnost, pečlivost, spolehlivost, schopnost „učit se“.
Nabízíme: nástupní mzda 10.000 – 15.000 Kč/brutto / dle zkušeností, práci ve stabilní a perspektivní zahraniční firmě, možnost dalšího vzdělávání a osobního rozvoje, zaměstnanecké věrnostní benefity, flexibilní pracovní dobu, práci v příjemném prostředí a sympatický kolektiv, příspěvek na zaměstnanecké stravování a jiné.
CV zašlete v ČJ i AJ.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.