- 25 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Místo výkonu práce: K Vinici č.p. 1256, Pardubice 2
e-mail: e-mail přes
Popis pracovní činnosti:
odpovědnost za včasné a správné zprocesování smluvních podkladů a veškeré dokumentace vztahující se ke kontraktorům, payrollu, komunikaci s klienty, kontraktory a úřady
Řešení dotazů
Administrativa
Reporting
interní kontrola kvality
Komunikace s obchodním a finančním oddělením
Požadavky a kvalifikace:
Výborné komunikační schopnosti
Plynulá znalost anglického a francouzského nebo německého jazyka (znalost dalšího cizího jazyka výhodou – italština, holandština)
Zkušenosti s prací v mezinárodním prostředí výhodou
Zaměření na detail a kvalitu
Prozákaznický přístup
Pokročilá znalost počítačových programů (Word, Excel, PowerPoint)
Ochota učit se novým věcem
Týmový hráč
Analytické myšlení
Pracovní zkušenost z anglicky mluvící země výhodou
Vzdělání:
Vzdělání v oboru právo / mezinárodní obchod/ekonomie / personalistika výhodou, ale relevantní praxe může toto nahrazovat
Výběrového řízení se mohou zúčastnit rovněž kandidáti bez univerzitního vzdělání
Zaměstnanecké výhody:
Práce v mezinárodním prostředí v moderních prostorách kancelářských budov
Benefity v podobě Multisportcard a firemního vzdělávání,
Přátelské pracovní prostředí (firemní akce, teambuildingy)
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?