- 70 000 – 90 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Jako součást našeho týmu budete působit jako specialista na jeden z nejmodernějších systémů řízení životního cyklu smluv, které jsou v současnosti na trhu, a získáte dovednosti, které vás posunou v kariéře.
Úkoly/odpovědnosti
o Budete působit jako vstupní bod pro naše interní zákazníky, kteří jsou vlastníky smluv a kteří denně využívají náš nejmodernější systém pro správu smluv Sirion.
o Postupně budete přispívat ke strategickým iniciativám na rozvoj tohoto systému, procesů a pracovních postupů v oblasti komplexní správy smluv.
o Budete působit jako specialista na systém Sirion, rozvíjet hluboké porozumění funkcím a jejich převodu do funkčních požadavků, poskytovat podporu, odpovídat na dotazy týkající se autorizačních práv a dotazy týkající se nástrojů a procesů.
o Budete komunikovat s uživateli v celé skupině na všech místech skupiny Deutsche Börse, a budete tak mít možnost vytvořit a udržovat rozsáhlou firemní síť.
o Budete mít přístup k různým dalším probíhajícím iniciativám a projektům a aktivně budete přispívat k celkovému cíli oddělení, kterým je zlepšování a zefektivňování procesů v celé skupině.
Kvalifikace/požadované dovednosti
o Máte vzdělání v oboru ekonomie, financí, obchodní administrativy nebo máte relevantní srovnatelnou kvalifikaci, například odbornou praxi v bance nebo jiné finanční instituci v oblasti řízení smluv, zlepšování procesů nebo podobné.
o V ideálním případě již znáte systém Sirion nebo srovnatelný nejmodernější systém pro správu smluv, nebo se rychle učíte seznámit s novým nástrojem a procesem.
o Máte silné analytické schopnosti a rádi identifikujete, formujete a zajišťujete neustálé zlepšování ve vaší oblasti odpovědnosti.
o Zajímáte se o bankovnictví, kapitálové trhy a finanční regulační prostředí.
o Jste týmový hráč. s výbornými sociálními a komunikačními dovednostmi
o Jste dobře strukturovaní, detailně orientovaní a disponujete vynikajícími organizačními schopnostmi
o Máte velmi dobrou znalost aplikací MS Office (zejména Word, Excel, PowerPoint, SharePoint)
o Plynně hovoříte anglicky psaným i mluveným jazykem; znalost němčiny je výhodou, ale není podmínkou

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.