PPL Contract Management Specialist

Brno
70.000 – 80.000 Kč

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Máme pro vás tisíce pracovních příležitostí, které čekají právě na vás:
Zobrazit všechny nabídky

Klíčové odpovědnosti:

Správa přidělených projektů, vyřizování všech obchodních a smluvních činností spojených se smlouvou s klientem a podpora všech souvisejících požadavků na subdodavatele a dodavatele, od zahájení projektu až po jeho ukončení;
správa obchodních zásad, procesů a postupů s cílem zajistit, aby všechny obchodní činnosti byly prováděny v přísném souladu s provozními zásadami, standardy a hodnotami skupiny Mc Dermott;
přispívat k plnění funkčních cílů;
Správa smluv;
Vypracovávat a/nebo pomáhat při vypracovávání činností v oblasti správy smluv, od žádosti o návrh až po uzavření smlouvy;
Podporovat činnosti vedení v oblasti podávání zpráv o zakázkách;
Poskytování obchodní a smluvní podpory vedoucímu zakázek a projektovému týmu ve všech aspektech správy smluv s klienty a subdodavatelů;
Správa a vedení efektivní a přesné evidence veškeré smluvní a obchodní dokumentace projektu;
Řízení procesu kontroly změn (odchylek) klientských smluv a subdodavatelských smluv;
uzavírání obchodních a smluvních vztahů;
Posuzovat, vybírat, doporučovat a realizovat smluvní a obchodní ujednání v souladu s filozofií společnosti Mc Dermott v oblasti uzavírání smluv;
Příprava a kontrola návrhů na zahájení formálních změn;
Poskytovat smluvní poradenství, iniciovat a reagovat na smluvní korespondenci;
Podporovat vedoucího zakázky při identifikaci, posuzování a přípravě reklamací včetně přípravy veškeré požadované dokumentace;
Pomáhat při interním hlášení všech obchodních a smluvních záležitostí;
Koordinovat obchodní předkládání nabídek, spolupracovat s technickými a podpůrnými funkcemi při přípravě obchodních nabídek;
Rozumět, analyzovat a interpretovat smluvní/subdodavatelské podmínky a formulovat smluvní/subdodavatelské závazky ostatním zúčastněným stranám;
Základní kvalifikace:
VŠ vzdělání v oblasti obchodu, kvantitativního průzkumu, inženýrství, stavebního managementu nebo nákladového inženýrství nebo rovnocenné zkušenosti;
Důkladná znalost správy a řízení hlavních zakázek;
Pracovní znalost smluvních postupů v inženýrském/stavebním průmyslu, platných vládních a obchodních předpisů a postupů a zásad, postupů a pracovních postupů CMS;
Zkušenosti s kancelářským balíkem MS Office.
Základní znalosti a zkušenosti:
Zkušenosti s prací na podobné pozici jsou vyžadovány.
Uchazeč musí mít bohaté zkušenosti se zakázkami EPCI na moři a pod mořem (ideálně také v projektech na pevnině);
vysoká úroveň písemného a mluveného projevu v angličtině;
samostatnost a vytrvalost;
ochota učit se;
vysoký smysl pro detail a přesnost;
schopnost pracovat pod minimálním dohledem a vedením;

5 týdnů dovolené, homeoffice, pružná prac. doba, stravenkový paušál

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

aspekt zkušenost
Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

VYHRAJ 1 000 Kč!

Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

CHCI VYHRÁT