- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
- Vhodné také pro seniory
Klíčové odpovědnosti:
Správa přidělených projektů, vyřizování všech obchodních a smluvních činností spojených se smlouvou s klientem a podpora všech souvisejících požadavků na subdodavatele a dodavatele, od zahájení projektu až po jeho ukončení;
správa obchodních zásad, procesů a postupů s cílem zajistit, aby všechny obchodní činnosti byly prováděny v přísném souladu s provozními zásadami, standardy a hodnotami skupiny Mc Dermott;
přispívat k plnění funkčních cílů;
Správa smluv;
Vypracovávat a/nebo pomáhat při vypracovávání činností v oblasti správy smluv, od žádosti o návrh až po uzavření smlouvy;
Podporovat činnosti vedení v oblasti podávání zpráv o zakázkách;
Poskytování obchodní a smluvní podpory vedoucímu zakázek a projektovému týmu ve všech aspektech správy smluv s klienty a subdodavatelů;
Správa a vedení efektivní a přesné evidence veškeré smluvní a obchodní dokumentace projektu;
Řízení procesu kontroly změn (odchylek) klientských smluv a subdodavatelských smluv;
uzavírání obchodních a smluvních vztahů;
Posuzovat, vybírat, doporučovat a realizovat smluvní a obchodní ujednání v souladu s filozofií společnosti Mc Dermott v oblasti uzavírání smluv;
Příprava a kontrola návrhů na zahájení formálních změn;
Poskytovat smluvní poradenství, iniciovat a reagovat na smluvní korespondenci;
Podporovat vedoucího zakázky při identifikaci, posuzování a přípravě reklamací včetně přípravy veškeré požadované dokumentace;
Pomáhat při interním hlášení všech obchodních a smluvních záležitostí;
Koordinovat obchodní předkládání nabídek, spolupracovat s technickými a podpůrnými funkcemi při přípravě obchodních nabídek;
Rozumět, analyzovat a interpretovat smluvní/subdodavatelské podmínky a formulovat smluvní/subdodavatelské závazky ostatním zúčastněným stranám;
Základní kvalifikace:
VŠ vzdělání v oblasti obchodu, kvantitativního průzkumu, inženýrství, stavebního managementu nebo nákladového inženýrství nebo rovnocenné zkušenosti;
Důkladná znalost správy a řízení hlavních zakázek;
Pracovní znalost smluvních postupů v inženýrském/stavebním průmyslu, platných vládních a obchodních předpisů a postupů a zásad, postupů a pracovních postupů CMS;
Zkušenosti s kancelářským balíkem MS Office.
Základní znalosti a zkušenosti:
Zkušenosti s prací na podobné pozici jsou vyžadovány.
Uchazeč musí mít bohaté zkušenosti se zakázkami EPCI na moři a pod mořem (ideálně také v projektech na pevnině);
vysoká úroveň písemného a mluveného projevu v angličtině;
samostatnost a vytrvalost;
ochota učit se;
vysoký smysl pro detail a přesnost;
schopnost pracovat pod minimálním dohledem a vedením;
5 týdnů dovolené, homeoffice, pružná prac. doba, stravenkový paušál
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?