- 42 000 – 52 000 Kč
- Plný úvazek
Popis pracovní činnosti: zajišťování odborných agend na úseku územního rozhodování a stavebního řádu, např. ve věcech umístění, povolení, kolaudace a odstranění staveb, sankcí.
Platové zařazení: tř. 10 dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě.
Termín nástupu: dohodou po ukončení VŘ – pracovní poměr na dobu neurčitou
Předpoklady a požadavky: předpoklady podle § 4 zák. č. 312/2002 Sb. (bezúhonnost, občanství ČR, způsobilost k právním úkonům, ovládání jednacího jazyka, další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem).
Podmínkou vzdělání: VŠ vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu ve studijním oboru stavebního, architektonického nebo právnického směru, nebo VOŠ v oboru stavebnictví a 2 roky praxe v oboru stavebnictví, nebo SŠ vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví a 3 roky praxe v oboru stavebnictví, znalost práce s PC – Word, Excel, PowerPoint, Internet, řidičské oprávnění skupiny B – připravenost k řízení, vysoké pracovní nasazení, umění jednat s lidmi (komunikační dovednosti), ochota dále se vzdělávat.
Požadované doklady: přihláška do výběrového řízení (ke stažení na stránkách města v sekci Volná místa), strukturovaný životopis, výpis z evidence Rejstříku trestů (ne starší než 3 měsíce), ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Nabízíme: pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 4 hrazené sick days, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění, příspěvky na kulturní akce, zvýhodněný firemní tarif mobilního operátora.
Obálku s výše uvedenými doklady označenou slovy „Výběrové řízení – referent/ka stavební úřadu NEOTVÍRAT“ doručte na podatelnu úřadu nebo poštou na adresu: Městský úřad Kyjov, Personální útvar, Masarykovo nám. 30/1, 697 01 Kyjov. Do výběrového řízení budou zařazeny přihlášky doručené nejpozději do 27. 6. 2022 do 17:00 hod. Další informace podá vedoucí odboru stavebního úřadu Ing. Jindřich Baturný – tel. zobrazit tel. číslo nebo personalistka úřadu
Mgr. Pavlína Luklová – tel: zobrazit tel. číslo .
Tajemník MěÚ Kyjov si vyhrazuje právo výběrové řízení bez udání důvodu zrušit nebo nevybrat žádného uchazeče.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.