- 28 875 Kč
- Plný úvazek
Popis pracovní činnosti: zajišťování odborných agend na úseku územního rozhodování a stavebního řádu, např. ve věcech umístění, povolení, kolaudace a odstranění staveb, sankcí.
Platové zařazení: tř. 10 dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě.
Termín nástupu: dohodou po ukončení VŘ – pracovní poměr na dobu neurčitou
Předpoklady a požadavky: předpoklady podle § 4 zák. č. 312/2002 Sb. (bezúhonnost, občanství ČR, způsobilost k právním úkonům, ovládání jednacího jazyka, další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem).
Podmínkou vzdělání: VŠ vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu ve studijním oboru stavebního, architektonického nebo právnického směru, nebo VOŠ v oboru stavebnictví a 2 roky praxe v oboru stavebnictví, nebo SŠ vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví a 3 roky praxe v oboru stavebnictví, znalost práce s PC – Word, Excel, PowerPoint, Internet, řidičské oprávnění skupiny B – připravenost k řízení, vysoké pracovní nasazení, umění jednat s lidmi (komunikační dovednosti), ochota dále se vzdělávat.
Požadované doklady: přihláška do výběrového řízení (ke stažení na stránkách města v sekci Volná místa), strukturovaný životopis, výpis z evidence Rejstříku trestů (ne starší než 3 měsíce), ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Nabízíme: pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 4 hrazené sick days, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění, příspěvky na kulturní akce, zvýhodněný firemní tarif mobilního operátora.
Obálku s výše uvedenými doklady označenou slovy „Výběrové řízení – referent/ka stavební úřadu NEOTVÍRAT“ doručte na podatelnu úřadu nebo poštou na adresu: Městský úřad Kyjov, Personální útvar, Masarykovo nám. 30/1, 697 01 Kyjov. Do výběrového řízení budou zařazeny přihlášky doručené nejpozději do 27. 6. 2022 do 17:00 hod. Další informace podá vedoucí odboru stavebního úřadu Ing. Jindřich Baturný – tel. zobrazit tel. číslo nebo personalistka úřadu
Mgr. Pavlína Luklová – tel: zobrazit tel. číslo .
Tajemník MěÚ Kyjov si vyhrazuje právo výběrové řízení bez udání důvodu zrušit nebo nevybrat žádného uchazeče.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.