Pozice - Referent stavebního úřadu 06 - průběžná výzva

Žatec, Louny
33.280 – 38.570 Kč

Popis činnosti pracovníka:
výkon státní správy ve věcech provádění stavebního zákona a předpisů s nimi souvisejícími
výkon stavebního dozoru spočívající v soustavném dozoru nad zajišťováním ochrany veřejných zájmů, ochrany práv a oprávněných zájmů právnických a fyzických osob a nad plněním jejich povinností vyplývajících ze stavebního zákona
Kvalifikační požadavky vzdělání a praxe:
(1) Požadovaná znalost zejména těchto zákonů: zákon č. 283/2021 Sb., stavební zákon; zákon č. 148/2023 Sb., o jednotném environmentálním stanovisku; zákon č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů; zákon č. 500/2004 Sb., správní řád; zákon č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení);
(2) Kvalifikační pro výkon činnosti na úseku stavebního řádu splňuje fyzická osoba, která

  1. má osvědčení zvláštní odborné způsobilosti pro správní činnost stavební řád a vyvlastnění podle jiného právního předpisu, nebo osvědčení o úspěšném vykonání úřednické zkoušky pro obor státní služby, jehož součástí je stavební řád a
  2. splňuje kvalifikační požadavky vzdělání podle zákona.

(3) Kvalifikační požadavky vzdělání podle odstavce 2 písm. b) splňuje

  1. autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor architektura nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona,
  2. autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik, kterému byla udělena autorizace pro obor pozemní stavby, dopravní stavby, stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství, mosty a inženýrské konstrukce, statika a dynamika staveb nebo městské inženýrství,
  3. fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání architektura a urbanismus, stavebnictví, ekonomické obory, doprava, biologie, ekologie a životní prostředí, lesnictví a dřevařství, vědy o zemi, nebo právo,
  4. fyzická osoba, která má vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví, geodézie a kartografie, obecně právní činnost, veřejnosprávní činnost, nebo doprava, nebo
  5. fyzická osoba, která má střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví, geodézie a katastr nemovitostí, nebo veřejnosprávní činnost.

Úředník nesplňující kvalifikační požadavky může vykonávat činnost stavebního úřadu na úseku stavebního řádu, pokud je zajištěno, že bude do doby splnění uvedených požadavků vykonávat tuto činnost pod odborným vedením úředníka splňujícího kvalifikační požadavky pro výkon činnosti na úseku stavebního řádu, nejvýše však po dobu 3 let.

Nabízíme:

  • pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené + 4 dny pracovního volna
  • stravenkové karty, stravenky v hodnotě 165 Kč na den
  • osobní příplatek
  • stabilizační odměna ve výši 2.500 Kč měsíčně již při nástupu
  • pravidelný růst platu, možnost mimořádných odměn
  • vzdělávání v rámci prohlubování kvalifikace, možnost kariérního růstu
  • příspěvek na kulturu, sport, rehabilitaci a vzdělávání ve výši 4.000 Kč každý rok
  • benefitní příspěvek ve výši 6.000 Kč na rok
  • příspěvek na očkování
  • příspěvek na životní nebo penzijní pojištění ve výši 1.000 Kč měsíčně
  • možnost účasti na sportovních turnajích v rámci reprezentace města Žatec
  • společenské a kulturní aktivity, stabilní a profesionální zázemí
  • Písemné přihlášky včetně příloh doručí uchazeč na adresu:
  • Městský úřad Žatec, Útvar tajemníka úřadu, náměstí Svobody 1, 438 01 Žatec
  • obálka musí být označena textem VŘ Referent SÚ 06 + termín ukončení příjmu přihlášek
  • nebo osobně prostřednictvím podatelny Městského úřadu Žatec.
  • Termíny ukončení přijmu přihlášek a předpokládané termíny osobních pohovorů:
  • o 25.11.2025 do 09:00, termín osobního pohovoru nestanoven
  • o 08.12.2025 do 14:00, osobní pohovory 10.12.2025 od 14:00

Pokud bude vybrán vhodný uchazeč, nebudou další termíny výběrového řízení realizovány. Ukončení výběrového řízení bude oznámeno na webu města v sekci výběrová řízení,více informacích na stránkách města Žatec v sekci občan a úřad/úřední deska/výběrová a konkursní řízení
kontakt:tel.: zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes odpovědní formulář

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

ZDEMAR CZECH s.r.o. | ZDEMAR CZECH s.r.o. | Chabařovice Chabařovice
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
KOS WIRE EUROPE s.r.o. | KOS WIRE EUROPE s.r.o. | Lovosice Lovosice
  • 30 000 – 35 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
DISPONERO s.r.o. | DISPONERO s.r.o. | Klášterec nad Ohří Klášterec nad Ohří
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 6. listopadu
CHB LOGISTICS s.r.o. | CHB LOGISTICS s.r.o. | Most Most
  • 25 000 – 28 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 6. listopadu
Základní škola a Mateřská škola Krupka, Teplická 400 | Základní škola a Mateřská… | Teplice Teplice
  • 15 962 – 20 807 Kč
  • Zkrácený úvazek
Zveřejněno: 4. listopadu

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Správa železnic, státní organizace, Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra, Rex Concepts PLK Czech s.r.o., Kaufland Česká republika v.o.s., ZDEMAR CZECH s.r.o., KOS WIRE EUROPE s.r.o., 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod, Tesco Stores ČR a.s., IZOMAT stavebniny s.r.o., STARNET, s.r.o., PPL CZ s.r.o., DISPONERO s.r.o., CHB LOGISTICS s.r.o., Elflein Transport s.r.o., Česká spořitelna, a.s., Československá obchodní banka, a. s., ARCgroup s.r.o., Základní škola a Mateřská škola Krupka, Teplická 400, ZLINER s.r.o., INDEX NOSLUŠ s.r.o., T-Mobile Czech Republic a.s., Česká pošta, s.p., NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Referent / Referentka, Specialista / specialistka plánování, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Dispečer / Dispečerka, Disponent / disponentka dopravy, Logistik / Logistička, Specialista / specialistka logistiky, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Daňový specialista / specialistka, Finanční manažer / manažerka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací makléř / makléřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Účetní, Insolvenční specialista / specialistka, Manažer / manažerka v gastronomii, Obsluha lidí, Provozní / F&B Manager, Account Manager / Key Account Manager, Nákupčí, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Prodavač / Prodavačka, Vedoucí obchodu, Trenér / Trenérka, Obchodní manažer / manažerka, Výrobní ředitel / ředitelka (CTO), Učitel, Pedagog / Učitelka, Pedagožka, Mistr / Mistrová, Specialista / specialistka telekomunikací, Technik / technička BOZP, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Pracovník / pracovnice v sociálních službách

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Most, Balková, Tis u Blatna, Kladno, Karlovy Vary, Chabařovice, Lovosice, Celá ČR, Slaný, Krupka, Klášterec nad Ohří, Chomutov, Louny, Bílina, Teplice, Předměstí, Litoměřice, Litoměřice, Rakovník

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

auto kulturní