- Plný úvazek

Požadujeme: středoškolské vzdělání se zaměřením elektro, informační technologie, vodní hospodářství, případně jiné příbuzné obory, řidičské oprávnění min. sk. B. Schopnost práce ve 12 hod. směnách 06–18 a 18–06 hod. PO-NE. Dobrná znalost práce na PC a řídících systémech, komunikační a organizační schopnost, zodpovědnost, spolehlivost a samostatnost, trestní bezúhonnost.
Nabízíme: stabilní zaměstnání, 25 dní dovolené, stravenkový paušál, pracovní oděv, plat včetně prémií do 42500,– + 13. plat.
Místo pracoviště: Nymburk a Poděbrady.
Hrubý obsah pracovní náplně:
• kontrola chodu všech vodárenských a kanalizačních zařízení podle možností dálkových monitorovacích zařízení na dispečinku, v případě potřeby provádí úpravy v řízení
• po přijetí oznámení o poruše rozhoduje, jak poruchu co nejefektivněji odstranit. V mimo pracovní době vyjíždí na místo poruchy, pokud to lze provede opravu nebo rozhodne o dalším postupu
• vyzývá pracovníky, kteří mají pohotovost, aby se dostavili na místo poruchy a zajistili její odstranění
• provádí záznamy v PC dispečera o průběhu odstraňování závady (místo, popis závady, kdo zajišťoval opravu, jaká technika byla na poruše apod.)
• na ÚV Poděbrady jeden ze sloužících dispečerů zajišťuje celkovou kontrolu, údržbu, seřízení zařízení ÚV, zejména tlakové filtrace, dávkování vápna, dávkování manganistanu draselného, chlóru, ozónu, čerpací stanice, usazovací nádrže, doplnění provozních náplní, odebírání vzorků vody pro kontrolu její kvality, o provedených pracích veden na ÚV Poděbrady písemné záznamy
• v případě potřeby řeší další úkoly přidělené vedoucím pracovníkem
• v mimopracovních dnech a a hodinách je nadřízen všem pracovníkům konajících pohotovost
Kontaktovat nás můžete e-mailem: e-mail přes
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?