- 45 000 – 45 500 Kč
- Plný úvazek
Náplň práce: práce s klienty v terénu, zákaznický servis na pobočce, vyřizování požadavků firemních zákazníků, příprava obchodních nabídek, servis a podpora stávajících a nových klientů, reporting a související administrativa. Možno se profilovat dle zájmu do oblasti financí (hypotéky, úvěry, pojištění, investice …), energetiky nebo nemovitostí.
Požadavky: samostatnost, spolehlivost, časová flexibilita, pozitivní přístup, komunikativnost, řidičské oprávnění sk. B, práce s PC (možno i bez zkušeností v dané oblasti – zaškolíme)
Výhody: firemní automobil i k soukromím účelům, mobilní telefon, PC. Karierní program. Propracovaná vzdělávací akademie. Poradový systém, info meetingy, teambuldingy, dny s centrálou.

Pokud se chystáte na dovolenou, budete dlouhodobě mimo kancelář nebo jste nemocní, nezapomeňte si nastavit automatickou odpověď. Ukážeme vám, jak má vypadat a připojíme i vzory možných odpovědí. V článku naleznete i vzor automatické odpovědi v angličtině. Víte, že ve svém Outlooku můžete nastavit i pravidla, jak se bude příchozí pošta třídit?

Vybrat si dobře firmu, ve které budete pracovat, neznamená jen brát super výplatu. Zvlášť pokud jde o práci rukama, kde jde často i o zdraví a čas pro sebe a rodinu. Dobrý zaměstnavatel také otevřeně komunikuje, nabízí jistoty a je předvídatelný. Už při prvním kontaktu tak můžeme poznat, jestli něco nehraje.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.